Az Ipsos omnibusz-kutatásainak keretén belül elindította új online szolgáltatását, az i:Omnibus-t. Az új kutatási módszer legfőbb előnye, hogy akár csak Magyarországon, akár több országban is megrendelhető a kért kutatás, valamint hogy egy országos kutatás esetében a megrendeléstől számított egy héten belül adatfájl-szintű adatokat kap a megrendelő.
Az Ipsos Interactive Services (IIS) i:Omnibus szolgáltatása az omnibusz módszertan előnyeit ötvözi az online felmérések gyorsaságával. Lehetővé teszi a multimédiás megoldások alkalmazását (videó, audió, képek hozzáadása). A kutatásba bevont országok Magyarország mellett: Belgium, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, Kanada, Lengyelország, Németország, Olaszország, Oroszország, Svédország, Spanyolország és Törökország .
A hetente induló kutatás országonként 1000 fős országos reprezentatív mintán folyik online kérdezéssel, ami azt jelenti, hogy a 16-59 éves népességen belül 1000, az offline kvóták szerint véletlenszerűen kiválasztott internetező válaszol a kérdésekre az Ipsos Interactive Services online panelének tagjai közül.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a több mint két évtizede folyamatosan megújuló omnibusz szolgáltatásunk tovább fejlődik, és az eddigi megbízható havi adatfelvétel mellett egy gyors és nemzetközi kutatásokat is lehetővé tévő online szolgáltatással bővül a kutatási portfóliónk. A módszert elsősorban azoknak ajánljuk, akik rövid időn belül kívánnak adatokhoz hozzájutni, és akár több országban van szükségük összevethető eredményekre” – kommentálta az i:Omnibus indulását Pintér Róbert, az Ipsos online ügyfélkapcsolati igazgatója.