A Central Europe On-Demand Zrt. az Európai Unió által is támogatott projektjének keretében egy professzionális, a vállalati alkalmazások felhőből való szolgáltatására alkalmas platformot hozott létre, amely segíti a hazai KKV-kat az üzleti hatékonyságukat növelő alkalmazások igénybevételében. Az értékesítési partnerek és a KKV-k igényei szerint testreszabott, felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül könnyen és gyorsan hozzáférhetőek az irodai és mobil munkavégzéshez elengedhetetlenül fontos integrált kommunikációs és csoportmunka szolgáltatások.
A projekt keretében megvalósult fejlesztések során a CE On-Demand nagy hangúlyt fektetett a kifejezetten a KKV-k számára hasznos költséghatékony, előre tervezhető és hatékonyságot növelő integrált szolgáltatáscsomagokra. A meglévő ügyfélkör igényei és a hazai és globális felmérések által kimutatott piaci igényeknek megfelelően elsősorban a távmunkát, a csoportos dokumentum- és iratkezelést, illetve a valós idejű együttműködést segítő üzleti levelezési, kollaborációs, adatmentési és kommunikációs szoftvereket kínálnak ügyfeleiknek viszonteladó partnereiken keresztül. Magyarországon jelenleg a legnagyobb partnerük a Telenor: a Webiroda termékcsoport felhasználóinak a projekt keretében megvalósított platform biztosítja az értéknövelt felhőszolgáltatásokat.
A projekt részeként a CE On-Demand egy nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő felhőszolgáltatásra specializált felügyeleti és adminisztrációs szoftvert is kifejlesztett. A Cloud Services Manager™-en keresztül az igényelt alkalmazások elérése, a felhasználók és a szolgáltatások önkiszolgáló adminisztrációja gyorsan és könnyedén megoldható - akár naponta az igényekhez igazítható -, így nagyvállalati szintű képességeket használhatnak és számottevő időt és költségeket takaríthatnak meg a KKV-k.
Tüdős András, a CE On-Demand műszaki igazgatója elmondta: „A Cloud Services Manager™ főként a viszonteladói partnereink kis- és középvállalati ügyfélkörének igényeit figyelembe véve lett kialakítva. Felületei és az integrációs interfészei teljes mértékben a partnerek igényei szerint testreszabhatóak, több nyelven elérhetőek. A moduláris felépítés révén folyamatosan bővíthető új szolgáltatásokkal, képességekkel és üzleti folyamatokkal. Ezáltal a felhőszolgáltatások könnyen összecsomagolhatóak például távközlési szolgáltatásokkal, támogatva a felhőszolgáltatások terjedését és a KKV-k működését Magyarországon.”
A Cloud Services Manager™ felületét Magyarországon kívül 15 országban 27 távközlési és rendszerintegrátor partner több ezer KKV ügyfele használja.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt összes elszámolható tervezett költsége 500.957.350 Ft. 49,91 %-os támogatási intenzitás mellett a megítélt támogatás összege 250.007.086 Ft.