A Synergon növekvő mértékben kívánja értékesíteni a piacon a support építőköveit jelentő outsourcing és e-learning (ez utóbbi jelenleg a teljes éves árbevétel 1,5 százalékát teszi ki) megoldásait. Az outsourcing szolgáltatási elemek között található az informatikai audit, rendszer- és hálózat-üzemeltetés, komplex szolgáltatások, help desk, call center, korszerű infrastruktúra, gyártófüggetlen támogatás, (és a legtöbb multival szemben: )testre szabott szolgáltatások. Az elso lépcsoben a vállalati oktatásban, majd business-to-consumer (B2C) alapon szerveződő internetes, intranetes távoktatása formája lehet szinkron vagy aszinkron. A Synergon a megfelelő e-learning szolgáltatási portfolió kialakítása érdekében jelenleg három amerikai céggel van kapcsolatban: a Centra a B2B szegmens részére szinkronoktatási megoldásokkal rendelkezik, a Click2learn cég a hallgatói menedzsment terén partner, míg a NETg cég IT jellegű oktatási tartalmainak magyar nyelven való megjelenése várható.