Ügyfélközpontú elektronikus üzleti megoldások a debistől

, 2000. június 23. 11:45
A debis Systemhaus a Siebel Systems Inc. hivatalos tanácsadó partnere lett az elektronikus üzleti megoldások terén. A két cég együttműködésének bővítése alkalmából a debis a Stuttgart környéki Leinfeldenben elektronikus üzleti alkalmazásokat tesztelő és bemutató központot nyitott.
A kaliforniai San Mateóban működő Siebel Systems a világ legjelentősebb, elektronikus üzleti megoldásokat szállító vállalata. A debis IT Services új teszt- és bemutatóközpontjában a Siebel összes modulja megtalálható, így azok ott helyben, teljes körűen a megrendelő egyéni kívánalmaihoz igazíthatók. Emellett az egyes szakmák – például a kereskedelem, a bankok, a biztosítók, a pénzügyi szolgáltatók vagy az autóipar – igényeinek megfelelő bővítések is elvégezhetők.

A Siebel Systems nemrégiben harangozta be az elektronikus üzleti szoftveralkalmazás-család, az eBusiness 2000 megjelentetését. A Siebel eBusiness 2000 lehetővé teszi, hogy a cégek a vevőikkel kialakított összes kapcsolaton és kommunikációs csatornán keresztül, a webet, a telefonos ügyfélkapcsolati központot, a vevőszolgálatot és az értékesítési csatornákat is felhasználva irányítsák, koordinálják és szinkronizálják a kereskedelmi, marketing- és ügyfélszolgálati tevékenységüket.