2012. június 18-ától Langsteiner Marianne tölti be az Invitel termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgatói pozícióját. Az Invitelnél feladata lesz az ügyfélközpontú és versenyképes termék- és szolgáltatási portfólió kialakítása, fejlesztése.
Az elmúlt 20 évben jelentős szakmai tapasztalatokra tett szert a hazai telekommunikációs szektorban és kiterjedt tapasztalatokkal rendelkezik a termékmenedzsment és üzletfejlesztés területén. Korábban a Magyar Telekomnál és elődvállalatainál töltött be vezető pozíciókat, többek között irányítója volt a Westel – T-Mobile márkaváltási folyamatának, illetve részt vett a T-Home márka bevezetésében. 2008-tól 2010-ig, a Magyar Telekom T-Mobile és T-Home üzletágainak lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett, majd 2010 végétől – az Invitelhez történő csatlakozásáig – a Malév Magyar Légiközlekedési Vállalat marketingigazgatójaként tevékenykedett, ahol a marketing, termék-menedzsment, termékfejlesztés és e-business területek koordinálásáért felelt. Langsteiner Marianne érkezése még dinamikusabb fejlődését és az ügyféligényeket messzemenőkig figyelembe vevő alakításokat jelent, tovább erősítve az Invitel, mint a családok és helyi közösségek tv, internet és telefon szolgáltatójának pozícióját.
Langsteiner Marianne a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett okleveles közgazdász-, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát. Ezt követően különböző pozíciókban dolgozott a Westel Rádiótelefon Kft-nél, majd csatlakozott a Westel 900 Rt-hez, mint üzletfejlesztési igazgató. 2003-tól stratégiai igazgatóként folytatta a munkát, nevéhez fűződik a Westel – T- Mobile márkaváltási projekt vezetése. 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletágak lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett. 2010 végén távozott a cégcsoporttól és az Invitelhez történő csatlakozásáig a Malév Magyar Légyközlekedési Vállalat marketingigazgatójaként tevékenykedett.