A július 1-jétől bevezetésre került új távközlési adó ellenére a blue mobile nem emeli perc- és SMS díjait, és nem építette be megemelkedett költségeit a szolgáltatás díjába.
„Legfontosabb érték számunkra ügyfeleink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kimagaslóan kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.
A Lidl az élelmiszerkereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. „Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük.” – tette hozzá Grósz Jenő.