Az IDC felmérése szerint az idei év első negyedében Magyarországon a Dell a tavalyi év azonos időszakához képest a kilencedikről a negyedik helyre ugrott a leszállított személyi számítógépek darabszámát tekintve, és piaci részesedése elérte a 4,5 százalékot.
Különösen jelentős az előrelépés az asztali gépek és notebookok szektorában: az asztali gépek piacán a Dell 4,4 százalékos piaci részesedéssel a harmadik helyre került a tavalyi tizedikről, míg a notebookok piacán részesedése a tavalyi (1999 első negyedév) 4,6 százalékról 6,1 százalékra nőtt, amivel a hatodik helyen áll.
A Dell eladásai Magyarországon főként az óriásvállalatok (több mint 1000 alkalmazott) illetve a nagyvállalatok (500-999 alkalmazott) körében magasak. Az előbbinél 21,4 százalékos piaci részesedéssel a második helyen, az utóbbinál 11,4 százalékos részesedéssel a harmadik helyen áll.
Magyarország 10 legnagyobb PC szállítója közül a Dell volt az egyetlen, amely az 1999 év első negyedévéhez képest jelentősen tudta növelni magyarországi piaci részesedését.