PTI marketingbe vásárolta be magát a Ricoh

forrás Prim Online, 2012. szeptember 11. 14:58

A Ricoh jelentős befektetést hajtott végre a web-to-print és személyre szabott marketing megoldások területén vezető PTI Marketing Technologies cégbe, mely vállalkozói felhasználók és nyomdaipari üzleti vállalkozások számára kínál megoldásokat. 

A Ricoh ezáltal teljessé kívánja tenni a teljes előállítási folyamatot felölelő nyomdai megoldásokat az ügyfelek számára, biztosítva ezzel az összes szükséges forrást a vállalkozásoknak, hogy marketing szolgáltatókká (MSP) válhassanak, beleértve a marketing automatizációját és a márkamenedzsmentet. A Ricoh globális szinten, mérettől függetlenül biztosítja a vállalatok számára, hogy olyan eszközökkel bővíthessék üzleti vállalkozásaikat, mint például az adatbányászat, a dokumentumkezelő szoftverek, vezető ipari digitális nyomtatók, és egyéb megoldások – mindezekkel versenyképes előnyhöz juttatva az ügyfeleket.


A Ricoh és a PTI olyan új technológiát, szoftvert és piaci szolgáltatásokat fog nyújtani, melyekkel a cégek releváns, többcsatornás marketing kampányokat koordinálhatnak globálisan, regionálisan és helyi szinten egyaránt. A Ricoh már régóta elkötelezett a vállalatok jelentős marketing és üzleti fejlődését elősegítő eszközökkel való támogatásában olyan programokon keresztül, mint például a Business Booster és a Business Driver Program.


Ezek az értéknövelő kezdeményezések a vállalatok gyors előrehaladását segítik elő a még produktívabb és nyereségesebb üzleti stratégiák elérésében. A Ricoh a PTI vállalatba való befektetésével lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy vállalkozásaikat meghaladó módon, mégis egyszerűen növeljék portfóliójukat csupán egyetlen nyomdai értékesítési csatornán keresztül. Ilyen például a direkt mail, a teljes spektrumot lefedő többcsatornás kommunikációs csatorna, mely értéknövelő mind a saját üzletük, mind pedig az ügyfeleik számára.

Az adatok elemzésétől a márkamenedzsmentig, egészen a Ricoh új “kattintható papír” eszközének alkalmazásáig, bőséges kínálatot biztosít bármely portfólió értéknövelő előnyének megszerzésére – a hagyományos hardwer eszközökön túl.” – nyilatkozta Yasuhiko Hosoe, a Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company, Ltd. társigazgatója, és helyettes vezérigazgatója.


A Ricoh “ A nyomtatás és ami mögötte van” kezdeményezéséről további információt az alábbi oldalon találhat:
http://www.ricoh.hu/about-ricoh/news/2012/ricoh_drupa.aspx