A Nokia a 2012-es Párizsi Autószalonon bejelentette, hogy Location & Commerce üzletága bővíti együttműködését hét gyártóval a világ legnagyobb autóipari márkái közül. Azzal, hogy ötből négy autóban már a Nokia beépített navigációs rendszere található, a finn vállalat az egyetlen olyan gyártó, amely átfogó térképes és navigációs megoldásokat kínál az autóipar szereplői számára a térképes tartalmaktól, a helymeghatározó platformokon keresztül, a térképes alkalmazásokig.
A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
· az új Mercedes A-osztály navigációi NAVTEQ térképpel működnek majd;
· a Pioneer is a NAVTEQ térképet választotta utángyártott rendszereihez;
· a Volkswagen Csoport a NAVTEQ térképekkel erősíti új információs és szórakoztató rendszereit;
· a Hyundai információs és szórakoztató stratégiája is a NAVTEQ térképekre épül;
· a Garmin a Nokia’s Transit and Pedestrian Content megoldálst választotta az Urban Guidance szolgáltatás alapjául;
· a Volvo a Nokia Location Platform-ot használja teljes, globális térkép és helymeghatározó szolgáltatásához, melyet első adatkapcsolt navigációs rendszereiben alkalmaz.
A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
A NAVTEQ tapasztalatának köszönhetően a helyalapú tartalmak terén és a Nokia úttörő munkájának a mobil navigáció fejlesztésében, a Nokia Location & Commerce olyan erős és egyedülálló termékportfóliót fejlesztett ki, amely megfelel az autóipari partnerek elvárásainak.