Adverticum AdServer: The show must go on

forrás Prim Online, 2012. október 3. 13:41

Hogyan is fog ez kinézni? Mielőtt kinyomtatnánk egy szöveget, vagy táblázatot, megnézhetjük a nyomtatási képet előre, de hasonló funkciókat az online szolgáltatásokban nemigen találunk, lehetetlen is lenne mondjuk egy Google keresésénél előre betekinteni a találati oldalra... Most mégis egy ilyen betekintési lehetőségről adhatunk hírt: az Adverticum Showroomban a hirdetéstervezők előre megnézhetik, hogy miképp is mutatnak majd bannereik a weboldalakban.

 

A hazai fejlesztésű hirdetés-kiszolgáló rendszer az Adverticum Adserver egyszerre két újdonsággal rukkolt elő: a showroom a kampánytervezés fázisában, a tesztelői adminisztrációs felület pedig a hirdetések fejlesztése közben nyújt segítséget az ügynökségeknek, hirdetőknek.

A showroom létrehozásának célja az volt, hogy bemutassuk az AdServerben rejlő lehetőségeket. Fontosnak tartottuk, hogy a hirdetők és az ügynökségek lássák, tudják, milyen egyedi megoldásokban gondolkozhatnak egy-egy online hirdetés megtervezése során. Konkrét, már megvalósult kampányok bemutatásával szeretnénk szemléltetni a kreatív lehetőségeket”- mondta el Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.

„A tesztelői admin felületetet ügyfeleink igényei alapján alakítottuk ki annak érdekében, hogy a bannerkészítők az AdServer egyszerűsített adminisztrációs felületén, működés közben próbálhassák ki a hirdetéseket,, gyakorlati segítséget nyújtva ezzel a bannerkészítés folyamatában.. A felület használatával elkerülhető, hogy egy kampány ne induljon el egy esetlegesen nem megfelelően elkészített kreatív miatt.” - tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.

Bár a válság kapcsán sokan panaszkodnak, hogy kevesebb a hirdetés, nyilvánvaló, hogy a reklámokkal nem lehet leállni, a marketing szükségelteteik a gazdaság felpörgetéséhez... Ahogy Amerikában mondják: a shownak minden körülmények között mennie kell, és, hogy jobban menjen, ezt szolgálja az Adverticum showroom is.