A továbbiakban a konferencián bejelentett három újdonságról:
1. Az új SAS business-to-business e-intelligence megoldása növeli az internet alapú vevő-beszállító kapcsolatok minőségét és profitabilitását. Az e-ValueTM lehetővé teszi, hogy a szervezetek ellenőrzésük alatt tartsák vevői és beszállítói kapcsolataikat, és a kapcsolatokból származó hatalmas mennyiségű tranzakciós adatokat információvá alakítsák. Ezen információk segítségével azon beszállítókra koncentrálhatnak, akik a legmagasabb értéket - nem pedig a legalacsonyabb árat - kínálják, valamint meghatározhatják azokat a vásárlókat, akik hosszú távú jövedelmezőséget biztosítanak számukra.
2. Az új SAS Business Intelligence Portal és a SAS Portal Architecture csökkenti az információ kezelésének és megosztásának költségeit. A SAS Business Intelligence Portal elérhetővé teszi a SAS business intelligence funkcióit a testre szabott webkörnyezetben. Az új SAS Portal Architecture pedig biztosítja, hogy a SAS Business Intelligence Portaljának tartalma eljuthasson harmadik fél portáljára és az együttműködő platformokra.
3. A SAS és az Intrinsic együttműködése a célzott marketingkampányok hatékonyabbá tételére. A SAS Institute, az analitikus CRM-megoldások piacvezető szállítója és az Intrinsic, a vállalati marketingautomatizálás piacvezetője globális együttműködési szerződést írt alá, mely szerint a SAS 4 millió dolláros részesedést szerzett az Intrinsicben, és világszerte a SAS fogja értékesíteni az Intrinsic márkanévvel ellátott termékeket.