Vodafone: túl a százezren

, 2000. július 4. 17:14
A Vodafone bejelentette, hogy mindössze hét hónappal magyarországi tevékenységének megkezdése után a cégnek már 100 000 ügyfele van.
A vállalat célja a magyarországi mobiltelefon-piac bővítése, amelyet úgy kíván elérni, hogy minél több új ügyfelet ösztönöz arra, hogy a Vodafone-hoz csatlakozzon. Erre a törekvésre kiváló példa az a VitaMax Party tarifacsomag, amelyet június 22-én mutatott be a vállalat. Annak érdekében, hogy a mobilkommunikáció a fiatal generácó számára is hozzáférhetővé váljon, ez a tarifacsomag a jelenlegi leghosszabb csúcsidőn kívüli időszakot biztosítja, a piacon egyedülálló hétvégi díjszabás mellett, amelynek percdíja mindössze nettó 16 forint (bruttó 20), péntek és szombat este 6 órától 10 óráig. A vállalat új szolgáltatása a "hang a hálón", amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek jelentősen csökkentett áron bonyolíthassák le nemzetközi hívásaikat. A Vodafone a 10 százalékos piaci részesedést célozza meg az év végéig.