A harmadik negyedévben magához tért a hazai online és mobil reklámpiac - ezt mutatja az IAB Adex NORI online reklámpiaci index.
A magyar gazdaságot súlytó recesszió és a médiapiac más területeit érintő visszaeséssel szemben 2012 harmadik negyedévében 6,7 százalékkal növekedett a felmérésben résztvevő cégek online és mobil reklámbevétele 2011 azonos időszakához képest.
Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában. A bevallásban résztvevő médiatulajdonosok és sales house-ok száma és mérete alapján kijelenthetjük, hogy a NORI átfogó képet mutat a magyar online és mobil reklámpiac aktuális teljesítményéről.