A Füles, hazánk egyik legrégibb és legkedveltebb keresztrejtvényének iPadre optimalizált, digitális verziója nyerte el Az Év Honlapja Márkázott digitális megoldások kategória különdíját.
A Magyar Marketing Szövetség immár a 11. alkalommal ítéli oda a rangos Év Honlapja díjat. Az idei verseny újdonsága, hogy a weboldalakon kívül már a mobil alkalmazásokat és mobilra fejlesztett weboldalakat is díjazta a szakmai zsűri. A legjobbnak járó elismerést az innovativitás, a dizájn, a tartalom és a kereskedelmi szempontok harmonikus elegye alapján ítélték oda.
A Füles iPad app az első magyar nyelvű skandi keresztrejtvény-alkalmazás. A klasszikusnak számító fejtörő játék digitális korra szabott ötletességét, újító formáját, felhasználóbarát felületét és szép kivitelezését immár a szakma elismerése bizonyítja az Év Honlapja Különdíjjal. - Nagyon örülünk, hogy a hazai online szakma kiterjesztette a figyelmét az alkalmazásokra és mobiloldalakra. Az internet ugyanis nem áll meg a böngészőkben. A Füles iPad alkalmazás díja nagy elismerés a csapat számára. Célunk az volt, hogy a klasszikus játékot a digitális kor igénye szerinti formába öntsük, amire különösen büszkék vagyunk – nyilatkozta Szépvölgyi Tamás, a Sanoma Media Budapest mobilmédia portfolio-igazgatója.
A Füles iPad app elérhető az Apple App Store-ból: http://itunes.apple.com/hu/app/fules-keresztrejtveny/id491300663?mt=8
December 6 és 9. között 3 új ingyenes keresztrejtvény jelenik meg a Füles iPad változatán. Aki mind a hármat megfejti és a legtöbb pontot gyűjti a versenyben, digitális National Geographic féléves előfizetés nyer.