Luxus elérhető közelségben: Smart Zone

Czipperer Dia, 2012. december 17. 07:00

A Smart Zone nem más, mint maga a „stílusba zárt minőség”. Egy olyan műszaki hálózat, ahol a prémium kategóriás termékeké a főszerep. A cél nem kevesebb, mint az elkövetkezendő őt évben lefedni a fővárosi piacot, és mind az offline, mind az online termékekkel meghatározó szereplővé válni.

Ne csodálkozzanak, ha belépve az üzletbe nem látnak például normál kategóriás mosógépet, ez nem véletlen. A polcokon a világmárkák innovatív „Smart” termékei díszelegnek, szakértő eladók fogadják a vásárlókat - ez a Smart Zone. Az első üzlet már megnyitotta kapuit, a közeljövőben pedig a főváros „behálózása” a cél, vagyis még további négy, azaz összesen öt üzlettel jelen lenni a piacon.
 

A koncepció a piaci rés kitöltése, amit 100%-ban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone hálózattal igyekeznek megvalósítani. A BravoTech 1996 óta van jelen a hazai piacon, jelenleg 25 saját tulajdonú, 93 franchise üzlettel, valamint 120 nagykereskedelmi partnerrel büszkélkedhet.
 

És most itt a Smart Zone, amely hidat képez az online és offline kereskedelem között. Ahogy Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője fogalmazott: „A smart technológiáknak hála, megváltozott az életünk. Az egymás között megosztható tartalomrendszerben minden kapcsolódik mindennel. A lényeg a kapcsolat. Az összefonódó újvilág az igényes embert szolgálja ki. Ez a Smart Zone. Ahol az online és az offline tér összeér. Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán.”
 

A felső- és középkategóriás termékekre igenis van kereslet az országban, csak sajnos hozzájutni nem olyan egyszerű. Online könnyebben lehet a vásárlást lebonyolítani, mint egy üzletben, hiszen a műszaki áruházak többsége nem, vagy csak nagyon szűk készlettel rendelkezik. Viszont akárhogy is nézzük, még mindig jobb érzés besétálni a boltba, kipróbálni az adott terméket, mint rákattintani a „kosár” gombra, és várni a postást.
 

Persze ha valaki erre vágyik, a Smart Zone-nál is megteheti, hiszen online több mint 6000 terméket megtalál, a boltokban lévő 600-zal szemben. A különbség annyi, hogy ebben az esetben az igazi prémium, ún. TOP termékek vannak a polcokon, míg a webes felületen az alacsonyabb kategóriás műszaki újdonságok is elérhetők. Tehát megnézhetjük, kipróbálhatjuk, mire költjük pénzünket, és nem kell napokat várni a kiszállításra.
 

A profi csapat pedig elengedhetetlen, hiszen ahogy ők vallják: „az ember, aki értékesít, okosabb, mint a gép amit elad.”