Új eszköz született a közösségi média világában. Bemutatkozik a Brozie ingyenes közösségi böngésző szolgáltatása. Zárt ajtók mögött zajlottak a fejlesztések a Docler Holding irodaházában, azonban napvilágot láttak a részletek.
Az internet a mai napig többségében statikus tartalmakból áll, melyeken közvetlen interakció nem lehetséges. A Brozie a böngészők új iránya, amely interaktívvá teszi ezeket a weboldalakat is. A Brozie globális megoldása közösségi szolgáltatásokkal ruházza fel az oldalakat, melyeken így közvetlenül lehet kommunikálni. Keretrendszerén keresztül minden weboldalhoz saját kommunikációs csatornát biztosít, mely segítségével élőben társaloghatunk és oszthatunk meg tartalmakat az azonos weblapra érkezett látogatókkal. Nincs szükség regisztrációra és telepítésre, ráadásul a szolgáltatás egy hétköznapi felhasználó számára teljesen ingyenes.
A Brozie célja kettős: egyszerre kínál közösségi fórumot a netezőknek és nyújt szolgáltatást weblaptulajdonosoknak, ez utóbbit üzleti céllal. Az üzleti modul többféle fizetős szolgáltatást kínál az oldaltulajdonosoknak, például segítségével új felületet kapnak célzott online hirdetéshez és saját maguk moderálhatják az oldalukon folyó csevegést.
A rendszer két fiatal webfejlesztő, Laczkovszki Gábor és Magyar Milán ötlete alapján született, de hamar sikerült megnyerni szakmai és pénzügyi partnereket is. Győri Attila, a G-Portál alapítója, ma már a 7 fős Brozie csapat oszlopos tagja. Az üzleti potenciálra pedig nem csak a fejlesztők, de a házon belüli corporate venture befektető, a Docler Investments Kft., is felfigyelt, melynek köszönhetően a Brozie a Docler cégcsoport tagjává vált.