A koreai elektronikai óriás idén azt tervezi, hogy megduplázza a táblagép eladásait. Majdnem egy éve, hogy az MWC-n bejelentették, hogy a cég nem teljesít túl jól a táblagéppiacon.
A 2012-es Mobile World Congress-szen a Samsung termékstratégiai ügyvezetője, Hankil Yoon nyilatkozatából az derült ki, hogy a cég nem „muzsikál” túl jól a táblagép eladások tekintetében. Egy évre rá azonban már sokkal határozottabb elképzeléseik vannak.
Y.H. Lee, a cég ügyvezető alelnökének elmondása szerint a Samsung idén „agresszív” stratégiába kezd, amelynek célja, hogy megduplázzák a táblagép eladásokat. A világ top cégei között számontartott Samsung az okostelefon piacon sikeres, kérdés, hogy mindezt a táblagépek terén is képes lesz-e elérni.
Az idei MWC-n mutatta be legújabb 8 hüvelykes tabletjét, a
Galaxy Note 8.0-át (lásd a képen), amelyet stratégiailag az 5,5 hüvelykes Galaxy Note 2 „phablet” és a teljes méretű Galaxy Note 10.1 közé pozicionáltak. Ez a készülék felveheti a versenyt az iPad minivel és a Nexus 7-tel hasonló adottságai alapján.
A Samsung ingatag indulása a táblagéppiacon a Galaxy Tsbbal nem sokat segített a cég image-megítélésében, inkább azt erősítette az iPad a dominanciáját. Bár az Apple-t nehéz legyűrni, de a Samsung tavalyi 15,1%-os piaci részesedése minden bizonnyal helyes irányba mutat.
Forrás: Techspot.com