Átalakult az LNX

Kovács Attila, 2000. július 13. 12:36
2000. július elsejével új vállalati struktúrát vezetett be az LNX Kft. A korábbiakban technológiák köré szerveződő üzletágakkal, központosított értékesítési szervezettel működő rendszert egy rugalmasabb, a mindenkori piaci viszonyokat leképező, még inkább ügyfélorientált front office - back office szerkezet váltotta fel.
Az LNX vevőkörét négy piaci szegmens - állam- és közigazgatás; pénzügyi szolgáltatók; infokom és közművek; ipar, kereskedelem -képezi le. A front office-ok a piaci szegmenseknek felelnek meg, az adott szegmens ügyfeleitől vállalnak fel munkákat, amelyek megvalósítását a back office-ok végzik. A szakmai területek szerint rendezett, tudásközpontként működő, tervező és kivitelező szakemberekből álló back office-ok gondozzák, fejlesztik az adott területre vonatkozó szaktudást, és biztosítják azt kellő mennyiségben és minőségben, a kellő időben. A struktúra harmadik szintjét továbbra is a cégszintű irányításért, illetve szolgáltatásokért felelős egységek képezik. Jaskó István, az LNX PR/marketing igazgatója szerint a cég új struktúrájának bevezetése zökkenőmentesen halad, az idei évre tervezett 5,8 milliárd forintos árbevétel első féléves időarányos részét az LNX több mint 8%-kal túlteljesítette.