A Cyberoam, a világon elsőként, nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést szerzett. A minősítésben – melyet az angliai Det Norske Veritas (DNV) Ltd állított ki – elismerik a Cyberoam Global Support Management Centre (GSMC) értékesítés utáni termék- és technikai segítségnyújtását, támogatását.
A Cyberoam az első hálózatbiztonsági és egyedüli UTM szereplőként elnyerte az ISO 20000 tanúsítványt. Ez bizonyítja, hogy a GSMC biztosítani tudja a rendszerek kívánt egységét és nyomon követhetőségét, valamint emellett magas szintű élményt és kiváló technikai támogatást is nyújt az ügyfeleknek. Az ISO 20000 értékelés fókuszterületei a következők: szolgáltatás-menedzsment rendszer kialakítása, bevezetése, működtetése, a rendszer figyelemmel kísérése, átvizsgálása, karbantartása, fejlesztése, valamint a PDCA ciklus biztosításának szigorú betartása.
A radikális IT trendek, mint például a „nagy adatmennyiség”, a mobil vállalkozások, a cloud rendszerek és a közösségi médián alapuló fejlesztések ráébresztették a vállalatokat arra, hogy a hálózati biztonsági rendszerek rendkívüli fontossággal bírnak az IT infrastruktúrák védelmének szempontjából. A vállalatok ezért szélesebb körű támogatást várnak a hálózati biztonságot nyújtó gyártóktól, miközben a technikai- és terméktámogatás a felhasználói élmény szempontjából is igen fontos szerepet játszik.
„Nagyon örülünk ennek a kitűntetésnek. Tisztában vagyunk azzal, hogy egyre több szervezet, méretüktől és üzleti jellegüktől függetlenül, erősebbé és ellenállóbbá szeretné tenni hálózati biztonsági rendszerét. Ez az a rendszer, melynek a legerősebb kapcsolatokkal kell rendelkeznie az informatikai infrastruktúrában, miközben a folyamatos technikai támogatás kihívásainak is meg kell felelnie. Örülök, hogy sikerül eleget tennünk ügyfeleink elvárásainak a megfelelő rugalmasság biztosításával. Büszkék vagyunk arra, hogy a Global Support Management Centre kitűnő munkáját elismerték, és a Cyberoam megkapta a nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést” – mondta Harish Chib, a Cyberoam Technologies senior alelnöke.
A ISO 20000:2011 minősítést az IT szolgáltatások világában a nemzetközi „gold standard”-ként tartják számon; ez a minősítés bizonyítja, hogy egy szervezet IT szolgáltatás-menedzsment rendszere megfelel a nemzetközileg elismert szabványnak. A minősítéshez tartozó akkreditációs és tanúsítvány testületeket a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (International Organization for Standardization = ISO) kezeli és tartja fent.
„Az SLA alapú technikai terméktámogatás stratégiai szempontból egyre fontosabbá válik az értékesítés utáni folyamatokban, ez a standard fontos mérce a nemzetközi IT iparágban. A Cyberoam GSMC az értékesítés utáni technikai szolgáltatások támogatása terén megfelelt a ISO 20000:2011 követelményeinek, így megkapta a nemzetközi tanúsítványt.” – tette hozzá Sanat Kumar Chattopadhyay, a DNV vezető auditora, amikor a Cyberoam GSMC csapatát dicsérte.
Egyre több vállalat törekszik arra, hogy hatékony támogatási rendszert dolgozzon ki az IT szolgáltatásaikhoz, és így elnyerje a nemzetközi tanúsítványt, mellyel még jobban hozzájárulhatnak az üzleti és felhasználói bizalom kialakulásához, és növelhetik a partner szervezetek iránti érzékenységét. A Cyberoam GSMC folyamatosan ellenőrzi és értékeli a műszaki és minőségbiztosítási paraméterek szerint az ügyfelek visszajelzéseit, és ezek alapján alakítja ki támogatási stratégiáit, így nyújtva teljes körű támogatási szolgáltatást ingyenes hívások, chat és e-mail formájában. Továbbá a gyorsabb és gördülékenyebb ügyfélszolgálat érdekében a Cyberoam GSMC jól meghatározott, a műszaki hozzáértést figyelembe vevő támogatási szintek szerint különítette el munkacsoportjait.
Ez az eredmény megerősíti a Cyberoam vezető szerepét a hálózati biztonsági rendszerek körében, hiszen a vásárlói élményhez nagyban hozzájárul az értékesítés utáni ügyfélkezelés, támogatás, melyben a Cyberoam a nemzetközi szabvány szerint is az élen jár.