Magyarországon a Sun a rekordok évét teljesítette, már a harmadik negyedévben teljesítve az éves tervet (44%), a szolgáltatások üzletág egy év alatt141%-os növekedést ért el, miközben összesen nyolc darab csúcskategóriájú Enterprise 10 000 (Starfire) gépet értékesítettek Magyarországon. Ezek közül kettőt a regionális közművállalatok informatikai hátterét biztosító Gedos Hungary alkalmaz, mégpedig a térség legnagyobb SAP adatközponti installációjához, 2700 online felhasználó kiszolgálásával és 2,3 millió ügyfél adatainak a kezelésével. A Sun hazai sikerágazatai a pénzügyi (40%), telekommunikációs (35%) és az internet szolgáltatói szektor voltak.
A 2001-es pénzügyi év céljai között első számú prioritásként Keresztesi az ügyfélkapcsolatokban a minőség fokozását (az anyavállalattal egyidőben kezdik nálunk is bevezetni z ún. Sun Sigma minőségbiztosítási rendszert), a partnerkapcsolati politikában való előrelépést (a modell kulcseleme lesz az ún. Channel Development Provider kategória felállítása) és az iForce kezdeményezést (új csapat, megfelelő architektúra létrehozása és új stratégia megvalósítása az internetes üzletre) említette. Ezeknek rendelik alá a szervezeti struktúrát. Szervezeti változások hajtanak végre: a termék- és szolgáltatás-értékesítést már összevonták, az oktatási területet kiveszik a hagyományos értékesítési modellből, külön irodát hoznak létre az internet alapú megoldások értékesítésére, és folyamatban van a szolgáltatási üzletág megerősítése.