LifeVit.com oldal információkkal szolgál a termékekről, emellett sokféle link vezet el a Panasonic országos kereskedelmi hálózatához. Az érdeklődők kapcsolatba léphetnek a kiskereskedőkkel és a viszonteladókkal, választ kaphatnak az őket érdeklő kérdésekre, problémákra, információkhoz juthatnak árakról vagy vásárlói akciókról.
A Panasonic szerint a LifeVit.com csak a legnépszerűbb, körülbelül 5-600 terméket értékesíti majd elektronikus úton (pl. televíziók, hifiberendezések), amely mindössze 1 százalékát teszi ki a teljes, közel 50 000-féle termékből álló kínálatnak.
Noha minden on-line bevétel a LifeVit.com oldalra érkezik majd, a cég azt reméli, hogy ezzel az eladási formával a már meglévő üzletekben is fellendül a forgalom, és nem lesz szükség arra, hogy a kisebb viszonteladók megszüntessék a kereskedelmet. A Panasonic ugyanis meg van győződve arról, hogy a hagyományos kereskedések továbbra is fontos részét képezik az üzleti és eladási politikának.
A Matsushita 1994-ben alapította a Panasonic Magyarországot. A társaság a szórakoztatóelektronikai termékek piacán tavaly 7,9 milliárd forintos árbevétellel 21 százalékos piaci részesedést ért el. A cég teljes árbevétele több mint 13 milliárd forint volt.