A budapesti Pólus Centerben található Media Markt részeként, különálló üzlethelyiségben nyitotta meg kapuit az új Sony márkabolt, ahol az érdeklődők teljes körűen tesztelhetik a termékek funkcióit, és kipróbálhatják a készülékek közötti egyérintéses kommunikációt.
A japán szórakoztatóelektronikai vállalat a tőle megszokott kiváló minőséget nyújtja letisztult, interaktív környezetben. A legújabb Sony termékeket bemutató üzletben szakmailag felkészített értékesítők segítségével megismerhetők az egyes eszközök funkciói és a legújabb NFC (Near Field Communication) technológia működése is. Az egyérintéses kommunikáció lehetővé teszi a vezeték nélküli fejhallgatók, az okostelefonok, a csúcskategóriás tabletek és a lenyűgöző képminőségű televíziók közötti gyors és egyszerű információcserét.
„Továbbra is egyre több helyen szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy az érdeklődők személyesen győződjenek meg a Sony készülékek magas minőségéről, egyszerű használatáról és a legújabb beépített technológiák előnyeiről” – emelte ki Rab Sándor, a Sony kereskedelmi igazgatója az új üzlet hivatalos megnyitóján.
Az új, egységes Sony-t reprezentáló üzlet 2013. május 17-től várja az érdeklődőket, a nyitási akciók május 26-ig tartanak.