A világ legnagyobb vonali szolgáltatója, az America Online (AOL) rekordforgalmat ért el a júniusban végződött üzleti évében, elsősorban a nagyobb hirdetési, elektronikus kereskedelmi és előfizetési díjbevételekből. A fellendülést segítette az előfizetők számának gyorsuló növekedése is.
Az elmúlt üzleti évben az AOL forgalma 6,9 milliárd dollára nőtt az előző év 4,8 milliárdjáról. A nettó profit 1,2 milliárd dollárra ugrott 754 millióról, azaz részvényenként 30 centről 48-ra. Az utolsó üzleti negyedévben a forgalom 39 százalékkal, 1,93 milliárd dollárra nőtt 1,38 milliárdról, a tiszta haszon több mint 100 százalékkal, 338 millió dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 157 millióról.
A hirdetés, az elektronikus kereskedelmi és az egyszeri bevételek összesen 95 százalékkal nőttek az utolsó negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 609 millió dollárra, és az egész üzleti évben 2 milliárd dollárt értek el. A záró megrendelésállomány - 3 milliárd dollár - a mostani üzleti év végén kétszer akkora volt ezeken a területeken, mint az előző év végén.
Az AOL előfizetési díjakból 1,2 milliárd dollárt kapott az utolsó negyedévben, 26 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Az utolsó negyedévben 992 ezer új előfizető csatlakozott, az egész évben 5,6 millió. Ezzel június végén 23,2 millió előfizetője volt az
AOL-nak.