A Nikon Europe ma bejelentette új webhelyének elindítását. Az elődjéhez képest teljesen újratervezett oldalakon felhasználóbarát termékkeresés és vonzó vizuális elemek segítik a látogatókat a Nikon világának megismerésében. Az új webhely már 26 nyelven elérhető, 36 piacot lefedve Európától Dél-Afrikáig.
MINDENT TUD A NIKONRÓL
„Webhelyünk a Nikonnal kapcsolatos információk meghatározó forrása. Amikor új termékeket dobunk piacra, akkor naponta akár 7–8 millióan is ellátogatnak hozzánk” – mondta Danielle Walsh, a Nikon Europe interaktív marketing igazgatója. „Azért volt szükség a teljes újratervezésre és fejlesztésekre, hogy kielégíthessük a lehető legszélesebb közönség igényeit. Akár első kompakt fényképezőgépének megvásárlására készül valaki, akár már élvonalbeli, profi fotósként tevékenykedik, az új webhely értelemszerű navigációval teszi elérhetővé az általa keresett információt.”
SOK FUNKCIÓ, REMEK ELÉRHETŐSÉG
Az új webhely a Nikon VAGYOK marketingkampány vizuális esztétikájának és designelemeinek felhasználásával készült, így egységesebbé teszi a Nikon webes jelenlétét. A látogatók a korábbinál több funkciót használhatnak az oldalakon.
A termékinformáció könnyen elérhető; értelemszerű navigáció és egyszerű eszközök segítik a termékek összehasonlítását és kiválasztását. A termékek szűrhetők és rendezhetők; a mintaképek és a termékek fő funkcióit bemutató videók pedig egyértelműen bemutatják a látogatók számára, hogy mire képes az adott fényképezőgép.
A webhelyen továbbra is megtalálható a külön szolgáltatási és támogatási terület, továbbá a sajtó képviselőit és a profi fotósokat is testre szabott oldalak várják.
FELTŰNŐ, SOK KÉPET HASZNÁLÓ DESIGN
Walsh szerint: „A Nikonnál értelemszerűen a fényképezésre, a fényképekre, a mozgóképekre és a vizuális művészetekre összpontosítunk – mostantól pedig a hivatalos webes megjelenésünk is tükrözi ezt a megközelítésünket egy vonzó webhely formájában. Azt reméljük, hogy az új webhelyünkre látogatók sokkal több időt szánnak majd a mi világunk megismerésére, mint korábban.”
A Nikon Europe webhelyének újratervezését az Amszterdamban és Stockholmban működő Perfect Fools digitális ügynökség végezte. A webhely teljes mértékben integrált a Nikon közösségi médiacsatornáival, ideértve a facebook.com/IAMNikon oldalt és a Nikon Blogot.