Az áprilisban kezdődött üzleti év első negyedében a Matsushita Electric Industrial Co. konszolidált nettó nyeresége 9,4 milliárd jenre (86 millió dollár) rúgott, ez 2 százalékkal kevesebb mint egy évvel korábban.
Az egy részvényre jutó eredmény (EPS) 4,63 jenről 4,52 jenre csökkent. A társaság jelentése rámutat: a profit csökkenésének oka az, hogy a bázis-időszakban a társaság 7,2 milliárd jen rendkívüli eredményre tett szert egy amerikai leányvállalata eladásából. Az üzemi eredmény az első negyedévben 48 százalékkal, 21,2 milliárd jenre szökött fel, főként az elektronikai alkatrészek iránti erős keresletnek és a költségcsökkentő programoknak köszönhetően. A Matsushita olyan márkatermékek gyártója, mint a Panasonic.
A Matsushita-csoport árbevétele az üzleti év első negyedében 1 százalékkal, 1.772 milliárd jenre emelkedett. Az április-szeptemberi időszakra, a folyó üzleti év első felére vonatkozólag a Matsushita felfelé módosította eredményvárakozását, 29 milliárd jen helyett 43 milliárd jen nettó eredményre és 71 milliárd helyett 90 milliárd jen adózás előtti eredményre számít 3.650 milliárd jen árbevétel után.