Az Adverticum Zrt. a folyamatos megújulás és a hatékony működés érdekében szervezetfejlesztést hajt végre, amelynek keretében Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató, általános vezérigazgató-helyettesi kinevezést kapott.
Szutor Ferenc szakmai rátermettsége, kimagasló ügyfélkapcsolati munkája és az Adverticumnál eltöltött évek tapasztalatai miatt vált alkalmassá a feladatra. Általános vezérigazgató-helyettesi minősítésben az eddigi sales- és ügyfélkapcsolati feladatain felül ezentúl a cég operatív vezetésében, a legfelsőbb szintű döntéshozatalban is részt vesz. Új pozíciójában, első lépésként létrehozta a Happy Factory Projektet, amelynek célja, hogy az Adverticumnál dolgozó összes munkatársat játékos keretek között vonja be a vállalat fejlesztésébe.
„A projekt célja, hogy a munkatársak boldogabban dolgozzanak, és ezáltal hatékonyabb teljesítményt nyújtsanak. A projekt keretében ötleteket várunk a kollégáktól, hogy miként lehet a cég életét felpezsdíteni, mivel lehet a munkatársakat motiválni. A legjobb ötleteket jutalmazzuk, és beépítjük a szervezet életébe. Tudjuk, hogy a vállalaton belüli kultúra nagyban befolyásolja a külső ügyfelek irányába történő kommunikációt is. A rólunk alkotott pozitív kép és a magas szakmai színvonal a szervezetben dolgozó összes munkatárs közös munkájának eredménye.”- nyilatkozta Szutor Ferenc vezérigazgató-helyettes.
Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere volt. 2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től napjainkig kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.