A világ vezető mobil hálózati technológia- és alkalmazásszolgáltató vállalatának nőtt az adózott eredménye a második negyedévben a stagnáló értékesítési árbevétel ellenére.
Az adózott eredmény a második negyedévben 26 százalékkal 1,5 milliárd svéd koronára (227 millió dollár) nőtt elsősorban a kisebb működési költségek miatt. Az Ericsson 55,3 milliárd svéd korona (8,4 milliárd dollár) értékesítési árbevételt ért el a második negyedévben, pont ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
A cég bevétele az észak-amerikai piacon 18 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, itt realizálódott az Ericsson teljes értékesítésének csaknem 28 százaléka. Az Ericsson értékesítése 21 százalékkal esett Északkelet-Ázsiában, ahová Kína és Dél-Korea is tartozik.
Az Ericsson infokommunikációs technológiát, szoftvert és komplett hálózati infrastruktúrát szállít főként távközlési hálózatüzemeltető vállalatok, de más ágazatok vállalatai számára is.