A vásárlási láz kezdetét vette

Czipperer Dia, 2013. augusztus 14. 10:12

Idén a szülők korábban kezdik el beszerezni az iskolakezdéshez szükséges eszközöket gyermekeiknek. Az Olcsóbbat.hu szakértői szerint egyre többenn keresik az internetes vásárlási lehetőségeket.

A legnépszerűbb termékek

 

Ma már a vásárlás során egyre fontosabb, hogy minél gyorsabban, hatékonyabban tegyék meg mindezt, így egyre többen választják a netes vásárlási formát. Sokan tájékozódásra is az internetet használják, és végül a boltokban veszik meg az adott terméket.

 

Idén az iskolatáska, a tolltartó és a füzetek a legnépszerűbb termékek: az iskolatáskát négyszer annyian keresték a neten, mint tavaly. Ezek közül is főként a mesehősökkel díszitett termékek a kelendőek. Idén a legnépszerűbb motívum a Monster High, melyet a Pókember, a Csillagok háborúja, a Verdák és az FC Barcelona követnek.

Ebben az időszakban a számítógépek, notebookok iránti kereslet is megnő, idén pedig a táblagépek is tablet pc-k is becsatlakoztak a sorba: ezek forgalma jelentősen nőtt tavalyhoz képest.

 

Nőtt a mobilvásárlás

 

Egyre többen vásárolnak mobilról. Ideén ötször annyian kerestek termékeket ilyen módon, mint 2012-ben. Ez nem csak a mobileszközök rohamos fejlődésének és elterjedésének köszönhető, hanem annak is, hogy egyre több webáruház kínál mobilra optimalizált felületet a vásárlóknak.

 

„Eddig minden évben az volt a legszembetűnőbb, hogy a szülők egyre fiatalabb korban vesznek gyermeküknek számítógépet és mobiltelefont. Idén viszont az a legfontosabb változás, hogy egyre többen keresnek iskolakezdéshez kapcsolódó termékeket online, ráadásul robbanásszerűen megnőtt a mobileszközről vásárlók száma” mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu portálvezetője.

 

Már elindult a roham

 

Idén sokkal előbb kezdődött a vásárlási láz. Míg tavaly főként augusztus végére hagyták, addig idén már most roham van.

 

Szakértők szerint az ok valószínűleg az is, hogy a lehűlés miatt sokan korábban hazajöttek nyaralásukról, vagy a hónap végére halasztották utazásukat.  A tudatos vásárlók nemcsak az árra figyelnek, hanem arra is, hogy a termékek óvják gyermekük egészségét és hosszú ideig használhatók legyenek.