Így lesz ügyfél a hirdetésből

forrás: Prím Online, 2013. november 18. 11:47

A marketing tevékenység során az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúly került az értékesítést szem előtt tartó kampányokra. Különösen igaz ez az online marketing terén, ráadásul a legnagyobb platformok szabályai is folyamatosan változnak, ami további nehézségeket jelenthet a hirdetők számára.

A magyar gazdaság az elmúlt időszakban életjeleket mutatott, kisebb mértékű GDP növekedés látható a statisztikákban, mellyel párhuzamosan a kiskereskedelemben és az idegenforgalomban is erősödő keresletet mért a KSH. A növekvő tortából azok a cégek fognak részesedni, amelyek hatékonyabban szólítják meg potenciális ügyfeleiket, vásárlóikat.

 

Az online térben is azonban számtalan csatorna, platform van, amelyen elérhetők a felhasználók: előretört a videós tartalom, sokan használnak közösségi médiát, mások a hagyományos oldalakat olvassák idejük nagy részében. Ahány felület, annyiféle hirdetési megoldás adódik, a klasszikusnak mondható bannerek, email-ek, social médiás kampányok, vagy éppen a SEO.

 



Az mfor.hu Hatékony online marketing 2014 című konferenciája a fentiek szellemében igyekszik áttekinteni a legfontosabb folyamatokat és felületeket. Értékesítési szempontból vizsgálva a kérdéseket, gyakorlatorientált előadásokon keresztül mutatjuk be a legfrissebb trendeket.


Napjaink egyik legdivatosabb témája, a social marketing, és a Facebookon való megjelenés, hirdetés. Ám a legnagyobb közösségi oldalról is kiderült, hogy nem csodaszer, sok ezer vállalkozás azonban addig amíg ezt felismerte nem kevés időt, energiát és esetleg pénzt fektetett abba, hogy minél több követője legyen. A like-olók nem feltétlen lesznek vásárlók, különösen azért, mert a Facebook az idei évben módosított rendszere az egyéni felhasználók üzenőfalára sokkal ritkábban teszi láthatóvá, emeli ki a vállalati oldalak üzeneteit, ezeket elsősorban fizetett hirdetések formájában tudják a cégek eljuttatni rajongótáborukhoz.

 

Az esemény egyik előadója, Radisics Milan (Social daily alapítója) abban mutat irányt, hogy a megszerzett követőket hogyan lehet hatékonyan terelni, miként lesz számunka a Facebook több egy nagy forgalmú CT-gyárnál. A CT kampányokat alkalmazók is újdonsággal szembesültek néhány hete, változott ugyanis az AdWords, a hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. A konferencián megtudhatjuk mit jelent mindez a hirdetők számára!


Az online videókban (YouTube) való hirdetésről a legautentikusabb forrásból, a Google hazai képviseletének egyik szakemberétől (Kovács Péter) hallhatnak az érdeklődők előadást. Számos érdekesség várható a hazai email-marketing egyik legelismertebb szakértőjétől Damjanovich Nebojsától is, aki arról beszél majd, hogyan lehet mesterfokon űzni a lead menedzsmentet. A hatékony kampányok, és a minél magasabb konverzió elérésének gyakorlati példáival pedig Fodor László a Használtautó.hu értékesítési és marketingigazgatója és Magyar Balázs, az Addict Interactiv vezető digitális stratégája ismerteti meg az érdeklődőket.


A konferencia programja itt érhető el.


 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09