Német diákokkal a nemzetközi ügyfelek elégedettségéért
A Sixt Magyarország (Wallis Autókölcsönző Kft.) a német Sixt AG franchise partnereként a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő autókölcsönző szolgáltatást nyújt ügyfelei számára Magyarországon. A Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtéren található Sixt iroda ügyfélköre összetételét tekintve rendkívül változatos, azonban közülük is kiemelkedő mértékben vannak jelen a német anyanyelvű bérlők, mely figyelembe véve a cég német gyökereit, egyáltalán nem számít meglepetésnek.
A vállalat régóta megvalósításra váró céljai közé tartozott, hogy az ügyfelek igényeinek lehető legmagasabb szintű kielégítése érdekében a nemzetközi ügyfelek kultúrköréből érkező, anyanyelvi szinten angolul és németül kommunikáló dolgozókat alkalmazzon. Ennek megvalósítása érdekében indult el az együttműködés a Sixt Magyarország, valamint a WEXEdU Alapítvány között. Az Alapítvány fő profilja, hogy az Európai Unió által nyújtott külföldi szakmai gyakorlat lehetőségeit hozzáférhetővé tegye céltudatos, dolgozni akaró, a jövőjükről már az iskolaidő közben felelősen gondolkodó diákok számára. Ennek kapcsán a „Gaining work experience in Europe” elnevezésű Európai Uniós Leonardo Mobilitási projekt keretében október közepén három hetes időtartamra két német diák segítette a Sixt Autókölcsönző repülőtéri dolgozóinak munkáját, napi 6 órában. A 23 és 24 éves fiatalemberek Németországban üzleti iskolában tanulnak, jelenleg pedig szakmai gyakorlat keretein belül német autókereskedésekben bővítik szakmai ismereteiket.
A Sixt dolgozói a három hét alatt igyekeztek a legtöbb gyakorlati tudást átadni a diákok számára, amit tankönyvekből elsajátítani nem lehet. A repülőtéri Sixt iroda visszavételi pontján teljesített szolgálat alatt a bérautót leadó ügyfelekkel történő kapcsolattartás alkotta a diákok munkájának gerincét. Hisz gondoljunk csak bele - ez esetben - a német ügyfelek helyzetébe: egy idegen országban anyanyelvi szót hallani és a hazánk fiával találkozni mindig jóleső érzés és megkönnyíti a kommunikációt, esetükben kellemesebbé is téve a hazautazás előtti pillanatokat. Ennek bizonyítéka az a rengeteg ügyfél visszajelzés, melyet a cég ezen időszak alatt kapott.
Az elvégzett munka a 2 hetes szakmai gyakorlati időszak végén referencialevél formájában ölt testet, mely jó beugró lehet a diákok számára a későbbi álláskeresés szempontjából akár Németországban, akár a világ bármely pontján.
Kiemelt időszaknak számít az autókölcsönző üzletágban a nyári szezon, amikor is az utóbbi években számos magyar diák mondhatta el magáról, hogy a Sixt-nél bővíti ismereteit és kezdi el a nagybetűs dolgos életre történő felkészülést. Ezen törekvést terjesztette ki a cég nemzetközi diákokra és az őszi időszakra az idei év során.
Mind a résztvevő diákok, mind pedig az ügyfelek részéről kapott pozitív visszajelzések azt mutatják, hogy az együttműködés minden érintett fél számára hasznos és hosszútávon fenntartható, így a jövőben a Sixt növekvő hangsúlyt fog fektetni a feltörekvő generáció alkalmazására, úgy hazai, mint nemzetközi forrásokból.
„A német fiúk az első pillanattól kezdve nagyon büszkén viselték a Sixt egyenruhát. Örültek, hogy bizalmat kaptak a cég vezetése és a közvetlen kollégák részéről is, és azonnal felelősségteljes, valódi munkát végezhettek. A projekt végi értékelésnél külön kiemelték, hogy mennyire barátságosak és közvetlenek voltak a velük dolgozó Sixt-es kollégák. Ezek alapján látnunk kell, hogy az ilyen projektek nem kizárólag a fogadó cégek és a gyakornokok szempontjából fontosak és erősítik az EU-n belüli kapcsolatokat, illetve mobilitást, hanem a hazánkról alkotott kép, országimázs szempontjából is igen hasznosak, ha olyan magas színvonalú szolgáltatást nyújtó cégekkel tudunk együttműködni a szakmai gyakorlatok megvalósításában, mint a Sixt. Ez közvetett módon is javítja Magyarország megítélését az unióban és csökkenti az esetleges bizalmatlanságot, illetve erősíteni tudja a nyitottságot a jövőbeli magyarországi munkavállalással vagy akár befektetői tevékenységgel kapcsolatban.
Alapítványunk az új EU-s költségvetési ciklusban az Erasmus + projektek keretein belül is szeretné folytatni az együttműködést a céggel, mivel minden bizonnyal lesznek olyan nyitott, kommunikatív és a szolgáltatói szektor felé elkötelezett külföldi fiatalok, akik kiváltságként fognak arra tekintetni, ha szakmai gyakorlatukat a Sixt-nél tölthetik. ” – fogalmazta meg az Alapítvány képviselője.
Kapcsolódó cikkek
- A Sixt Chile felé terjeszkedik
- Továbbfejlesztette a Sixt autófoglaló mobilalkalmazását
- A Sixt limuzin szolgáltatása lett Európa legjobbja
- Sixt mobilapp – a 2013-as Mobil Alkalmazások Útikalauzának legjobbja
- A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját a Handelsblatt tesztjén
- Egymásra talált a SiXT és a Virgin America
- Új mobilitási modellt dolgozott ki a Sixt
- A Sixt rent a szingapúri légitársasággal üzletel
- Nemzetközi partnerkapcsolatot létesített a Sixt és a Middle East Airline
- Világ- és év vége a Sixtnél
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.