Yahoo a látogatottsági lista élén
A comScore adatai szerint az elmúlt hat hónapban a Yahoo a Google fölé kerekedett a látogatottság tekintetében, ezzel neki sikerült a legnagyobb webes forgalmat generálni.
A legfrissebb havi rangsor szerint jelenleg a Yahoo zárta az évet az első helyen a maga 195,1 millió egyedi látogatójával, míg a Google csak a második a sorban 192,3 millió egyedi userrel. A top 5-ben találjuk még a Microsoftot, a Facebookot és az AOL-t egyre csökkenő számokkal: 175,2 millió, 140,7 millió valamint 120 millió egyedi látogatóval.
A Yahoo forgalma, bár folyamatosan növekszik, ez nincs egyenes összefüggésben azzal, hogy felvásárolták a Tumblrt, ugyanis ezek a számot azokat az adatokat nem tartalmazzák. A Tumblr ebben a hónapban a 30. helyen végzett 34,4 millió egyedi látogatóval. Ez csökkenést mutat a nyári 38 millióhoz épest.
Azért lehet eltérés egyéb Yahoo forgalmi adatokkal szemben, mert a comScore statisztikái csak a PC-adatokat tartalmazzák, a mobilszegmens nincs benne. A Yahoo aktív felhasználóinak száma pedig – már korábbi adatokból is tudjuk – ennél jóval több, főleg a fiatalabb korosztály tekintetében.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google kampányol, hogy Indiában több nő használja az internetet
- Titkosításba kezd a Yahoo
- A Google eltávolítja egy gyilkossági helyszín képét a Mapsről
- Megjelent a Google Media Tools
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.