A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
Tayyip Erdogan, török miniszterelnök betiltaná az országban a YouTube videómegosztó oldalt, valamint a népszerű közösségi médiumot, a Facebookot is. Erről az elképzelésről egy televíziós műsorban beszélt.
Töbek között a Reuters is közzétette azt a videófelvételt, amelyben a török miniszterelnök, Tayyip Erdogan beszél arról, hogy blokkolná Törökországban a Facebookot és a YouTube-ot.
A miniszterelnök a politikai ellenségeit visszaéléssel vádolja, méghozzá a közösségi oldalakon, ahol koholt üzeneteket hirdetnek, és le akarják őt járatni.
Nem titok, hogy az ellenzék a miniszterelnök lemondását követeli korrupt cselekedetei miatt, melyeket az internetre felkerült videó- és hangüzenetekkel igyekeznek alátámasztani. Az elmúlt napokban több állítólagos telefonbeszélgetés is kiszivárgott, melyeket ő koholt hangfelvételnek tart, és szerinte Fethullah Gulen lelkész áll az anyagok mögött.
Ahogy fogalmazott, már döntöttek ebben a témában. Nem hagyják, hogy a nemzetük ki legyen szolgáltatva a YouTube-nak és a Facebooknak. A lehető legerősebb módon teszik meg a szükséges lépéseket.
A változások akkor lépnének életbe március végén, ha Erdogan és pártja megnyeri a választásokat (március 30.), ha pedig ez nem történik meg, hajlandó távozni a politikai életből.
Forrás: TheGuardian.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Átalakul a Twitter
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- 10 éves a Facebook
- 4K támogatást kap a YouTube
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.