A Flappy Bird alkotója meggondolta magát?
Nagyjából egy hónapja, hogy a Flappy Bird alkotója kérésére lekerült az alkalmazásboltok virtuális polcairól, most mégis visszatáncolna? Mindez csupán egy ütős marketingfogás volt, vagy valóban érzelmi okai voltak a döntésnek?
Akárhogy is áll a helyzet, a virtuális alkalmazástér tele van Flappy bird klónokkal, melyek mind azt bizonyítják, sikeres volt az eredeti. Olyannyira, hogy szinte hetekig a csapból is a Flappy Bird eltűnése és klónok megjelenése, a velük való küzdelem folyt.
Dong Nguyen, az eredeti játék vietnámi fejlesztője talán a fejéhez kapott, hogy még sem a visszalépés volt a legjobb döntés a feszültségek kezelésére. Vagy talán egy jó terapeuta segített neki, esetleg mindez tudatos lépés volt, ki tudja. Mindenesetre a fejlesztő júj játékokkal együtt visszatérésre készül.
A férfi egy Rolling Stonesnak adott interjúban beszélt arról, hogy megfontolta a kérdést, és visszaengedné a Flappy Birdöt az alkalmazásboltokba, ám a jövőben újabb verziókat nem tervez. Ha mégis, akkor valami hasonló figyelmeztetéssel találkozhatnak majd a játékosok: „kérlek, adjatok egy kis szünetet”. Mindez azért fontos számára, mert amikor a játék megjelent, sokan kezdték támadni a nintendós grafika miatt, és bizony sok panaszlevél is akadt, melyekben olyan kudarcokról számoltak be (pl. munkahely elvesztése, családi viszályok stb.), melyekért a játékot okolták. Ezek együttvéve sarkallták arra, hogy megszüntesse a játékot.
Pedig neki mindössze annyi volt a célja a Flappy Birddel, hogy egy egyszerű, könnyen kezelhető játékot alkosson, és, amikor elkezdett a sok pénz befolyni, egyáltalán nem volt boldog. Igaz, vett egy új Mac gépet, és a barátait is meghívta vacsorázni, de valamiért mégsem tudott örülni a sikernek. Sokan például azzal vádolták, hogy egyenesen a Nintendótól lopta el a dizájnt.
Nguyen azt is elárulta, hogy jelenleg három másik játékon dolgozik, és nem a Flappy Bird következő verzióján, bár attól sem zárkózik el, hogy az app visszakerüljön a virtuális polcokra. Lesz egy cowboy témájú lövöldözős, egy akció sakkjáték (Checkonaut), valamint egy repülős játék is (Kitty Jetpack), melyek szintén az egyszerűség és a retró dizájn elvét követnék, és a tervek szerint ebben a hónapban szándékozik kiadni.
Forrás: Techspot.com; kép: rollingstone.com
Kapcsolódó cikkek
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Mobilalkalmazáson keresztül is követhetik egyenlegüket a diákhitelesek
- Egyedülálló egészségmenedzsment applikáció a piacon
- ITware a MWC-n: mobilalkalmazást készíthetünk 15 perc alatt
- Az SAP megoldása blokkolja a gyanús SMS-eket
- BeeSmarter: a Blackbone sikerével zárult a verseny
- Megérkezett a Facebook Messenger Windows Phone-ra
- Ajándék szoftverek minden Galaxy S5-höz
- Voks ’14: közvéleménykutató mobilalkalmazás
- Mobilalkalmazással a mentésben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.