Xerox az amerikai kamionokban is
A közúti teherszállítás szervezésében kap új szerepet a Xerox az USA-ban. A napokban kibővített megállapodás szerint a dokumentumkezeléssel foglalkozó piacvezető vállalat saját technológiai megoldásainak biztosításával vesz részt a PrePass (Automatikus Járműazonosítás) működtetésében.
Az amerikai automatikus járműazonosítás (PrePass) működtetésébe kapcsolódik be a Xerox. A PrePass egy olyan elektronikusan működő kommunikációs rendszer, amely menetközben ellenőrzi az államon áthaladó tehergépkocsi fuvarlevelét, biztonsági állapotát, súlyát és a többi járműinformációt. Ha mindent rendben talál, folyamatos szabad utat enged számára a célállomásig, viszont ha valamilyen tisztázandó problémára akad, akkor az autónak a következő ellenőrző ponton meg kell állnia.
A PrePass használatával a sofőröknek nem kell időt elvesztegetniük az ellenőrző pontokon a szükséges átvizsgálásokkal és adminisztrációval, miután az adatszolgáltatás előzetesen megtörténik a jármű és a PrePass központ közötti kommunikáció során.
A Xerox ugyanakkor nem csupán ennek a rendszernek a működtetéséhez nyújt technológiai támogatást, hanem a PrePasst kiszolgáló vevőszolgálat hatékonyságának növelésében is közreműködik, illetve elektronikus fizetési rendszert épít ki 78 fizető kapunál, hogy az úton lévő kamionosok a gyorsabb haladás érdekében egyszerűen, készpénz használata nélkül róhassák le az útdíjakat.
Kapcsolódó cikkek
- SUSE SolidDriver program a legújabb hardvereszközök gyors telepítéséért
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Az SAP megoldása blokkolja a gyanús SMS-eket
- Az Eaton 9PX UPS támogatja a párhuzamos üzemmódot
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Hazai találmány az első Mastercard integrációjú digitális pénztárca
- Itt az adat, hol az adat?
- Elérhető az új Novell Open Enterprise Server
- Nonstop orvosi távfelügyelet a Xeroxtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.