Három hónap alatt 1 millió web-OS alapú LG Smart+ TV kelt el

Czipperer Dia, 2014. június 3. 16:34

Az LG bejelentette, hogy web-OS alapú Smart+ HDTV-inek eladásai túllépték az egymilliót. A vállalat márciusban dobta piacra ezeket a modelleket, tehát három hónap leforgása alatt sikerült elérnie ezt a mérföldkövet.

Több mint egymillió web-OS alapú Smart+ HDTV-t értékesített a dél-koreai techóriás a márciusi indulás óta, amely, ahogy azt In-kyu Lee, a vállalat alelnöke és a TV-részleg feje kiemelte, jelentős eredménynek számít a TV-piacon.

 

A vállalat célja, hogy 2015 elejére ez a szám 10 millióra emelkedjen, és még tovább szeretnék bővíteni a készülékek piacát. Elmondásuk szerint a hónap végére 150 országban lehet majd LG Smart+ TV készülékeket kapni.

 

Az LG törekvései az irányba mutatnak, hogy egy egyszerű és hatékony smart TV operációs rendszert hozzon létre, tehát nem azt tartja elsődlegesnek, hogy minél több funkcióval lássák el a készülékeket. Lee elmondta, hogy az egyszerűségre törekednek majd a jövőben, ami a Smart+ Tv-ket illeti. Úgy tűnik, a fogyasztók is osztják nézeteiket, amely jó fejlődési iránynak mutatkozik.

 

Forrás: LG

Kulcsszavak: LG okostévé Smart TV

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05