Okostelefonos applikáció segíti a vöröskeresztes elsősegélynyújtókat a Balatonnál
Közel háromszáz képzett vöröskeresztes elsősegélynyújtó vigyáz a strandolókra a Balatonon a nyáron. A parton dolgozó fiatalok munkáját idén már egy okostelefon applikáció segíti.
A Magyar Vöröskereszt idén nyolcadik alkalommal indította el Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálatát 13 Balaton-parti település 20 strandján, június 30. és augusztus 22. között. A programban résztvevő közel 300 fiatal önkéntes minden nap délelőtt 10 és este 6 óra között látja el a vízben és vízparton szerzett sérüléseket.
A szolgálat balatonlellei szezonnyitó sajtótájékoztatóján a Vöröskereszt munkatársainak segítségével megelevenedtek a leggyakoribb strandsérülések. A gyakorlaton bemutatták a Magyar Vöröskereszt és a Telenor stratégiai együttműködése részeként bevezetett okostelefon alkalmazást, amely megkönnyíti és meggyorsítja a parton dolgozó önkéntesek munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 620
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Firefox-mobil a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- A Telenornál is kapható a HTC One M8
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- Egyedülálló egészségmenedzsment applikáció a piacon
- Mobilalkalmazással a mentésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.