Helyfüggő mobilmarketing már Magyarországon is
Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő "helyfüggő mobilmarketing" szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja.
A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt "újragondoló" megoldás a T-Systems International fejlesztése.
A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek - tájékoztatott az ITSH.
Kapcsolódó cikkek
- Negyedmillión túl a Telekom 4G előfizetőinek a száma
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Telekom: vége a digitális kábel TV szolgáltatásnak, csak IPTV lesz
- Live stream a Szigetről
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- Telekom: enyhén csökkent a bevétel és az eredmény
- A Telekom rangsorolta ügyfelei legkedveltebb úticéljait a roaming adatok alapján
- A Balatonon növelte 4G lefedettségét a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom 1700 dolgozójától válik meg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.