Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube vasárnap esti döntőjét. Magyarország első YouTube-on zajló tehetségkutatóján a tiszaújvárosi előadóra szavazott a legtöbb netező. Egy hónap alatt a Ki Mit Tube hétmilliós nézettséget hozott, az előadókra 80 ezer szavazat érkezett.
"Hihetetlen számomra, hogy ennyi embert sikerült megérinteni. Olyan mintha álmodnék, nagy bulit csapunk, de azért dolgozni is el kell menni" - mondta Mr. Klausz, aki a Sorsod Borsod slam poetry-vel jutott be a legjobb öt közé. Másodikként a Lóci játszik című produkció végzett, a harmadik az Appril Secret Section lett.
A Ki Mit Tube öthétnyi versengés után érkezett a vasárnapi fináléhoz, amelyet élőben közvetítettek a YouTube-on. A tizenöt legtöbb közönségszavazatot kapott produkcióból a zsűri választott ki ötöt, ők jutottak döntőbe, az említett három előadó mellett még TrueBadÚr és ManGoRise. A zsűriben szerepelt mások mellett Péterfy Bori, Puzsér Róbert, Fluor Tomi, Szirmai Gergely vagy Saiid (Akkezdet Phiai) is. A döntősök élő videó-beszélgetésben csatlakoztak az eseményhez.
A fináléra mindegyik versenyző új produkciót készített. A közönség szavazata döntött, a netezők a rappelő Mr. Klauszt választották, aki meggyőző fölénnyel győzött.
Első alkalommal rendeztek Magyarországon internetes közösségi médiára alapuló tehetségkutató versenyt. A jelentkezőknek egy legfeljebb ötperces videót kellett feltölteniük, amelyben maguk is szerepelnek, valamint egy bemutatkozó kisfilmet a verseny oldalára. Az augusztus 21-én indult Ki Mit Tube-ra 449 produkció nevezett, ezekre összesen 80 ezer szavazat érkezett, a netezők nagyjából 18 évnyi videót néztek meg, mintegy hétmillió megtekintést hozott a verseny.
Mr. Klausz ellátogathat a Google londoni központjában lévő YouTube Space oktatóközpontba.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét indul a Nikon Photo Contest verseny
- Európai infokommunikációs ötletverseny indult
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- 5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Díjazták a legjobb vloggereket
- Magyar versenyző is továbbjutott az Electrolux Design Lab elődöntőjébe
- Indul a Big Blog Exchange
- Újra lehet YouTube Törökországban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.