Az okos jármű lesz az új sláger
Nemzetközi felmérés adatai azt mutatják, hogy az okos jármű (csatlakoztatott jármű – connected car) funkciók igencsak befolyásolják majd a jövőbeli vásárlásokat.
A tanulmányból kiderül, hogy az átalakulás világméretű lesz, mely egy olyan világot eredményez, ahol a fogyasztók az összes piacon és az összes autómárka esetében elvárják e szolgáltatások meglétét. Most lépünk a csatlakoztatott jármű innovációk új korszakába, ezek rövidesen életünk összes aspektusát integrálják majd.
A tanulmány legfőbb megállapításai:
• A világszerte megkérdezett összes járművezető fele cserélné le jelenlegi autómárkáját egy hasonló kategóriájúra, ha lennének hozzá okos jármű szolgáltatások;
• A járművezetők 72 százaléka elhalasztaná a járművásárlást egy évvel, ha okos jármű szolgáltatásokkal rendelkező autót vásárolhatna kedvenc márkájától;
• A megkérdezett járművezetők közel kétharmada, miután hallott az okos jármű szolgáltatásokról, következő autója fontos jellemzőjeként tekinti rájuk;
• Az egyesült államokbeli járművezetők 67 százaléka jelezte, hogy nagy valószínűséggel vásárolna csatlakoztatási vagy Wi-Fi szolgáltatást, ha használhatná az autójában.
A szolgáltatások hat jellemzője 50 százalékot meghaladó értékelést kapott az ügyfelektől:
• Útközbeni műszaki segélyszolgálat (74%);
• Navigáció és valós idejű forgalmi adatok (72%);
• Távoli indítás (71%);
• Valós idejű zeneátvitel (70%);
• Felhasználásalapú biztosításkövetés (52%);
• Wi-Fi hotspot (50%)
forrás: hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Magyarország letöltési sebessége már a 20 legjobb között van
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Befellegzett a hagyományos tévézésnek
- Netgeneráció - új lehetőségek, új veszélyek és jogos félelmek
- 60 százalékkal nőtt a mobil adatforgalom, megállíthatatlan az LTE
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- A megbízható szállítás fontosabb a vaterázóknak, mint a gyorsaság
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.