Több mint 30 vállalat csatlakozott a Cisco globális Intercloud felhőhálózatához
A Cisco bejelentette, hogy harminc vállalat, köztük a Deutsche Telekom (DT) és a BT is csatlakozott a Cisco Intercloud felhőhálózatához. A Cisco így 50 különböző országból további 250 adatközponttal bővíti globális, nagybiztonságú felhőplatformját. A Cisco a következő időszakban több mint egymilliárd dollár értékű beruházással támogatja a felhőalapú technológiákat és szolgáltatásokat.
A Deutsche Telekom (DT) és a Cisco együttműködésének keretében Intercloud csomópontokat telepítenek a DT németországi adatközpontjaiba. A megoldás segítségével a vállalat a szigorú német adatvédelmi előírásoknak is megfelelő felhőalapú szolgáltatásokat nyújthat üzleti partnereinek az európai régióban.
A BT és a Cisco szintén kiterjeszti régóta fennálló partnerségét és a BT a Cisco Intercloud Fabric technológiájának segítségével fejleszt majd hibrid felhőszolgáltatásokat. A BT öt kontinensen 20 országban jelenlévő Cloud Compute infrastruktúrája így teljesen Intercloud-képessé válik, amely magas biztonságot és kiemelkedő munkaterhelési képességeket jelent a BT ügyfelei számára.
Cisco Intercloud Fabric és Hybrid Cloud szolgáltatások
A Cisco elérhetővé tette Intercloud Fabric technológiáját, illetve bejelentette hibrid felhőcsomagjait is. A Cisco Intercloud Fabric egy szoftver-alapú megoldás a hibrid felhő infrastruktúrákhoz, amely lehetővé teszi a hibrid felhők munkaterhelésének mozgatását a nyilvános felhőszolgáltatók, a privát felhők és a Cisco Cloud szolgáltatás között.
A Cisco hibrid felhőcsomagjai a privát felhőmegoldásokat még nem használó ügyfelek számára is teljes hibrid felhőmegoldásokat és a globális felhőalapú szolgáltatásokban rejlő teljesítmény kihasználását biztosítja. Azoknak az ügyfeleknek, akik már használnak privát felhőmegoldást, a hibrid szolgáltatáscsomagok lehetőséget adnak a Cisco felhőalapú szolgáltatásaihoz való csatlakozásra.
A Cisco egymilliárd dollárral támogatja a felhőalapú technológiákat és szolgáltatásokat
A Cisco tulajdonában lévő Cisco Capital a következendő időszakban több mint egymilliárd dollárt különít el a felhőalapú technológiák és szolgáltatások támogatására. A Cisco Capital leginkább a Cisco ACI (Application Centric Infrastructure) finanszírozását, a technológiai migráció megkönnyítését, valamint a rugalmas fizetési konstrukciók kialakítását helyezi előtérbe a befektetések során.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd dollárt fektet a Cisco felhőbe
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
- Új felhőalapú megoldásokat vezet be az Oracle
- A MOL-nál zajlik az ország egyik legnagyobb felhőprojektje
- 20 százalékkal nő a felhőszolgáltatási piac
- A SAP története legnagyobb felvásárlásával válik a legnagyobb üzleti cloud szereplővé
- Így akadályozhatjuk meg, hogy a felhő-alapú szolgáltatásokból adataink szivárogjanak ki
- Hat SUSE tanács a privát felhő kialakításához
- Új Canon PIXMA és CanoScan készülékek: nyomtatás felhőből, szkennelés felhőbe
- Megjelent az első, SUSE Cloud-alapú hibrid,felhőmegoldás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.