Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
Talán sokan még bele sem gondoltak, hogy miért döntött úgy a Google még 2000-ben, hogy bevezeti a képkereső funkciót. Nos, kiderült, hogy nő van a dologban.
Eric Schmidt, a Google alelnöke végre elárulta, miért is vezette be a Google a képkeresés funkciót évekkel ezelőtt. Bármennyire bonyolult technológiai magyarázatot is várunk, a válasz ennél jóval egyszerűbb. Kiderült ugyanis, hogy a megoldás Jennifer Lopez dekoltázsának köszönhető.
Schmidt egy interjút adott a Dazed Digital magazinnak, amelynek elárulta, hogy a 2000-ben Grammy-díjátadó volt az a fordulópont, miután elhatározták, megvalósítják a Google keresőjében a képkeresés funkciót. Jennifer Lopez színésznő a gálán egy olyan kivágott ruhát viselt, amely köldökéig majdnem mindent engedett láttatni. Csupán a mellbimbóit ragasztotta le, nehogy a lesifotósok valami olyat kapjanak lencsevégre, ami számára is kínos lenne. Ezen kívül azonban nem sokat takargatott a felső testéből (lásd a képen).
Eric Schmidt elmondása szerint olyan sokan kerestek rá akkor a különös Versace ruhára és Jennifer Lopezre, hogy azóta is minden idők egyik legkeresettebb képeként tartják számon a Google pályafutása óta. Akkor a vállalat munkatársai is ráébredtek arra, hogy a szöveg már nem elég az embereknek, ennél többet szeretnének. Végül így alkották meg a képkeresést, amely azóta is szerves részét képezi a Google keresőjének.
Forrás: Businessinsider.com; nyitókép: qz.com
Kapcsolódó cikkek
- „Megfordult” a Google
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- A Firefox a Google keresőjétől a Yahoohoz pártol
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- A tenger mélyét fotózzák a Google Utcaképéhez hasonló technikával
- Milyen egy jó családi fotó?
- JAlbum 12.1.9
- Több millió arcképet gyűjt az NSA az internetről
- Frissítette algoritmusát a Google
- Víz alatti Street View képek az USS Mohawkról
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: