Okos nyomtatókhoz szánt alkalmazásokat mutatott be a Samsung

forrás: Prím Online, 2016. január 1. 09:12

Két új alkalmazással rukkolt elő a Samsung. A vállalat az appokat okos nyomtatóihoz fejlesztette. 

A Samsung bemutatta két új, nyomtatókhoz fejlesztett applikációját. A Dynamic Workflow és a RemoteCall névre keresztelt alkalmazásokat arra tervezték, hogy növeljék a termelékenységet és csökkentsék a végfelhasználókra, illetve a szervizekre háruló működési költségeket. 

 

A Dynamic Workflow és a RemoteCall a Smart UX Centerhez, a Samsung Smart MultiXpress multifunkciós nyomtatóinak Android-alapú felhasználói felületéhez fejlesztett kiegészítő alkalmazások. Ezek az új applikációk egyetlen lépésben látnak el összetett dokumentumkezelési feladatokat, és képesek távolról összekötni a nyomtatókat a szervizekkel, ezáltal időt takarítva meg a felhasználóik számára.

 

A Dynamic Workflow alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók munkafolyamatokat hozzanak létre, amiket testre is szabhatnak. Egyetlen folyamatba lehet tömöríteni például olyan összetett feladatokat, mint a szkennelés, az optikai karakterfelismerés és a dokumentumelosztás, amely a későbbi egyszerű elérés érdekében egyetlen érintéssel elmenthető és előhívható.

 

A RemoteCall egy olyan fizetős alkalmazás, amely a hiba távoli diagnosztizálása és elhárítása érdekében összeköti a nyomtatót a szervízzel.  Távmenedzsment segítségével a szerviz munkatársai képesek vezérelni a Smart UX Centert, és útmutatást nyújthatnak a felhasználónak a hibaelhárítási folyamat során. Szükség esetén a probléma megoldása érdekében a szakemberek akár a PC-hez is tudnak kapcsolódni. A távoli eléréssel a kevesebb kiszállásnak köszönhetően nem csupán időt, hanem pénzt is spórolhatnak a végfelhasználók, illetve a Samsung viszonteladó partnerei is.


Az új alkalmazások főbb tulajdonságai:


Dynamic Workflow:

  • Alkalmazások kombinációja: egy munkafolyamatban ötvözi több különböző alkalmazás funkcióit
  • Megnövelt produktivitás: időtakarékos, gyors elérést biztosít, az egyszerű mentési lehetőség pedig növeli az iroda hatékonyságát.


RemoteCall:

  • Screen control: a távoli elérés valós idejű probléma diagnosztizálást tesz lehetővé.
  • On-Screen Drawing: a képernyőn való rajzolással a fontos pontok kijelölhetők, ezzel egyszerűbbé és világosabbá tehető a kommunikáció a felhasználók és a szerviz között
  • Text chat: mobil chat lehetőséget kínál a szervíz munkatársaival
  • Egyszerű kapcsolódás: egy 6 számjegyű kód beírásával egy lépésben lehet kapcsolódni, a kódot a szerviz center bocsátja ki


A Samsung minden hónapban új applikációkkal és widgetekkel bővíti a Smart UX Centert, amely a vállalat egyik kiemelt IoT (Internet of Things) projektje. A Smart UX Center célja, hogy a legújabb mobilpiaci fejlesztéseket az irodai munkafolyamatok szolgálatába állítsa, és tökéletesítse az irodai megoldásokat azáltal, hogy a felhasználók zökkenőmentesen tudják menedzselni feladataikat a különböző irodai eszközök között.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50