A shadow IT jelenségből adódó vállalati kockázatok megoldása
A Cisco bejelentette Cloud Consumption as a Service nevű új szolgáltatását, amely feltérképezi a vállalatoknál használt, de az informatikai osztályok által nem ellenőrzött felhő alapú szolgáltatásokat (shadow IT).
A Cisco felmérése szerint egy átlagos nagyvállalatnál 1 220 különböző nyilvános felhőszolgáltatást használnak. Ez 25-ször több, mint amennyit az informatikai osztályok korábban becsültek. Mindeközben az elmúlt év során az elérhető publikus felhőszolgáltatások száma megduplázódott. Az ilyen szolgáltatások kétségtelen előnyeik mellett jelentős üzleti kockázatokat is rejtenek magukban, amelyek a szabályozásoknak való megfelelés kérdésétől, az adatvédelmen és a költségeken át a szolgáltatások teljesítményéig terjedhetnek.
A Cisco Cloud Consumption as a Service feltérképezi és láthatóvá teszi a vállalatoknál használt felhő alapú szolgáltatásokat, ezáltal segíti az informatikai vezetőket a shadow IT jelenséghez kapcsolódó problémák megoldásában. Átláthatóvá teszi a vállalatoknál használt felhőszolgáltatásokat, azonosíthatóvá az üzletmenetet befolyásoló nyilvános, privát és hibrid felhőmegoldásokat.
A Cisco új szolgáltatása jelenleg havidíjas formában, vállalatmérettől függően felhasználónként megközelítőleg 1 és 2 dollár közötti áron érhető el a Cisco értékesítési partnereinél. A Cisco 30 napos ingyenes lehetőséget is biztosít a szolgáltatás kipróbálására.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- Kaspersky: az idősebbek sokkal körültekintőbb internet-felhasználók
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Internetes vetélkedő a Nemzeti Színházról
- Együtt a Biztonságos Internetért – Te mit teszel érte?
- Újabb támadások az ukrán áramszolgáltató ellen
- Szélessávú körzethálózati fejlesztések
- Az Obama-adminisztráció informatikai cégvezetőkkel találkozott
- Majd másfélszer akkora mobilinternet forgalom az ünnepek alatt
- Gyorsabb lett az internet Magyarországon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.