Evolution & Mobile Hungary 2016: Taxis tűntetés után jön a hotelblokád Budapesten?
Az Über és a budapesti taxisok egymásnak feszülése az egyik legforróbb téma a közbeszédben jelenleg. A megosztás alapú gazdaságra (sharing economy) azonban számos egyéb cég épít globális bizniszt.
Elég csak a legnagyobb szállásmegosztóra, az Airbnb-re gondolni, ami már Magyarországon is hasít, sértve ezzel a hagyományos szállodák, hotelek érdekeit. Többek között ez is téma lesz az Evolution & Mobile Hungary konferencián, ami a digitális gazdaság legégetőbb kérdéseit járja körbe, bemutatva a közösségi média, az okos- és mobiltechnológia legfrissebb hazai és nemzetközi trendjeit.
A digitális forradalom megállíthatatlanul dübörög: az internet, az okostechnológia, a mobil és a közösségi média számos iparágban elsöprő erejű változásokat okoz. A márkáknak egyre fontosabb a jelenlét a közösségi oldalakon, az e-kereskedelmen belül pedig egyre nő a mobil szerepe, küszöbön a viselhető okoseszközök piaci robbanása, míg hazánkban is egyre terjednek az okosváros megoldások. Ilyen és ezekhez hasonló témákra fókuszál a március 2-3-án megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary összesen nyolc szekció keretében. A rendezvény részeként továbbá a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei külön szakmai nap keretében bemutatják a tavalyi reklámköltési adatokat és az ezek mögött meghúzódó trendeket.
Jobban szeretjük a pletykákat a híreknél
A közösségi média életünk szerves része, a cégeknek pedig kiváló terep a marketingre vagy akár az értékesítésre. Az Evolution részeként külön szekció foglalkozik a területtel, melynek keretében többek között olyan kérdésekre kaphatnak választ az érdeklődők, hogy vajon mit kezd a közösségi médiával egy olyan cég, mint a Coca Cola, illetve, hogy tényleg sokkal szívesebben osztunk-e meg pletykákat, híreszteléseket, vagy éppen összeesküvés elméleteket a közösségi médiában, mint tényeken alapuló híreket.
Hová megy a pénz a magyar reklámpiacon?
Szintén az Evolution keretében tart szakmai napot a Magyar Reklámszövetség és társzervezetei annak érdekében, hogy a szakma előtt megvitassák a 2015-ös reklámköltési adatokat, a mögötte álló hatásokat, és ehhez kapcsolódóan megvizsgálják az iparág aktuális trendjeit. Az esemény folyamán szó esik a reklámpiacot érintő szerkezeti és egyéb változásokról, a médiapiac jövőjéről, de a szakemberek olyan aktualitásokat is vizsgálnak, mint a Netflix megjelenése a magyar piacon.
Gombamód szaporodnak az okostechnológiára építő cégek hazánkban
A Mobile Hungary keretében számos előadás vizsgálja, hogy melyek az IoT (dolgok internete), az m2m (gépek közötti kommunikáció) az okosváros, és a megosztás alapú gazdaság megoldások legfrissebb hazai trendjei. Az okostechnológia egyre nagyobb hatással van az otthonunkra, a divatra, az oktatásra, a közlekedésre, a szabadidőnk eltöltésére és életünk még rengeteg egyéb területére, ezért a konferencia is hangsúlyosan kezeli a témát. A rendezvényen előad többek az Über magyarországi képviselője, de számos hazai, okostechnológiára építő magyar startup is beszámol tapasztalatairól.
Kapcsolódó cikkek
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
- Okos tojás
- Mobil Weekend: az IoT-től a BlackBurry-ig
- Új optikai adatátviteli rekordot értek el brit kutatók
- Kis odafigyelés, biztonságosabb működés
- Az Ericsson és az AWS globális együttműködést tervez
- MasterPass fizetési szolgáltatással bővült a Telenor Wallet
- A Samsung nyílt IoT ökoszisztémát fejleszt
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: