Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
Az LG Electronics (LG) a kereskedelmi célú kijelzők Amszterdamban tartott négynapos szakkiállításán, az Integrated Systems Europe (ISE) 2016-on olyan egyedülálló termékeket mutatott be, mint a hátulról nézve is látható képet megjelenítő OLED képernyő, az 58:9-es képarányú „Ultra Stretch” kijelző, vagy a webOS operációs rendszerre épülő intuitív eszközök.
Miután az OLED kijelzők háttérvilágítás nélkül bocsátanak ki fényt, sokkal pontosabb színvisszaadásra képesek, így rendkívül valósághű képminőséget nyújtanak. Az OLED technológia további sajátossága, hogy a betekintési szögtől függetlenül képes a torzításmentes színmegjelenítésre.
A kiállításon az LG egy olyan kijelzőtípusra helyezte a legnagyobb hangsúlyt, amelyen a megjelenített képek, információk ― mivel rendkívül vékony, gyakorlatilag papírlap vastagságú eszközről van szó ― mindkét oldalról, azaz elölről és hátulról nézve is láthatók. Szokatlan kialakítását és magas szintű helytakarékosságát látva nem csoda, hogy ez a készülék számos látogató érdeklődését felkeltette.
Szintén nagy feltűnést keltettek a szokatlan formájú ― hullámos vagy hajlított ― kijelzők. Az OLED kijelzők hagyományos LCD paneleknél jóval vékonyabb kialakítása teszi lehetővé azt, hogy ezekből karcsú, ívelt termékek készüljenek.
Az LG a kiállításon bemutatta az „Ultra Stretch”, azaz ultraszéles kijelzőt is, amely eddig soha nem látott, 58:9-es képaránnyal készül. Ezeket a 2148 mm széles és 335 mm magas paneleket vízszintesen és függőlegesen is lehet használni: az LG számos felhasználási lehetőséget mutatott be a standján. Az „Ultra Stretch" kijelzők jól használhatók például a repülőtereken, cégek üdvözlőtáblájaként, vagy üzletek digitális hirdetőtáblájaként. A képernyő nagy mérete és nagy felbontása révén tisztán és pontosan képes megjeleníteni nagy mennyiségű információt, egyetlen kijelzőn.
Az LG az ISE-n számos, a webOS operációs rendszerre épülő intuitív és kiválóan használható megoldást is bemutatott. Azzal, hogy a webOS rendszerrel működő digitális kijelzők WiFi-kapcsolattal is rendelkeznek, könnyen összekapcsolhatók más okoseszközökkel, azaz okostelefonokkal vagy tabletekkel. Ha például ezt az eszközt egy étteremben használják, az választék, az étlap és a tápanyagösszetétel-információk is megjeleníthetők a kijelzőn, majd könnyen frissíthetők is egy okoseszköz segítségével.
„A piac többi szereplőjéhez képest merőben eltérő termékeket és szolgáltatásokat kínálunk, kiváló képminőséggel és kiemelkedő technológiai színvonalon” ― mondta Kwon Soon-hwang, az LG Electronics alelnöke és az információs kijelző üzletág vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- High-end hangminőséget nyújtó TONE Platinum fülhallgató zenerajongóknak
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett Magyarországra az LG új csúcskategóriás, díjnyertes óriásmonitora
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- CES 2016: LG Signature néven új prémium termékcsalád mutatkozott be
- CES 2016: bemutatkozik a 4K HDR-képes OLED TV
- A világ két legnagyobb OLED kijelzője az LG műhelyéből
- Nyomon tudják követni gyermeküket a szülők az LG új okoskarkötőjével
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: