Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében.
A Xerox világszerte több mint 170 ügyfélszolgálatot üzemeltet a legnagyobb márkák számára és napi szinten 2,5 millió, a központokba beérkező megkeresést kezel, harminc különböző nyelven a vállalat alkalmazásában álló 52.000 munkatárs. A Xerox számtalan iparágban biztosítja ezt a szolgáltatását kezdve a technológiai vállalatoktól a bankokon keresztül az utazási, oktatási, egészségügyi, illetve kormányzati szektorban tevékenykedő szervezetekig.
„Stratégiánk elismeréseként értékeljük a Gartner Magic Quardrant felmérésben a vezető szolgáltatók közé való besorolásunkat. A Xerox-nál arra koncentrálunk, hogy az embereknek minél jobb ügyfélélményt biztosítsunk a digitális, többcsatornás önkiszolgáló és automatizált csatornáink használatával. Ez az egyik legújabb ügyfélszolgálati modell, és ezen a területen vezető szolgáltatónak lenni nagyon izgalmas feladat a számunkra.” – hangsúlyozta Chuck Koskovich, a Xerox globális ügyfélszolgálati vezetője.
A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.
Kapcsolódó cikkek
- Űrtechnológiával vértezik fel a jövő mobiljait
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- Képalkotásban is remekelt a Xerox
- A Xerox leszámol a hamisítással és az illegális utángyártott kellékanyag tevékenységekkel
- A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára
- Intelligens jegykezelő és okos közlekedéstervező a Xerox-tól
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Azonosítják a kiberbűnözőket a Xerox kutatói
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: