Magyarországon is elérhető a Dell ProSupport Plus támogatása PC-re és Táblagépre
A Dell bejelentette, hogy kiemelt szolgáltatását, a számítógépekhez és táblagépekhez igényelhető ProSupport Plus támogatást újabb 35 országban tette elérhetővé Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában.
A SupportAssist technológia segítségével a Dell az iparágban elsőként kínál proaktív és prediktív automatizált támogatást a végfelhasználói rendszerek problémáinak megelőzésére és megoldására. A teljes körű támogatást nyújtó szolgáltatást úgy tervezték, hogy maximális támogatást nyújtson az ügyfelek minimális aktivitása mellett.
A ProSupport Plus a problémák megelőzésére illetve gyors megoldására szolgál. Egyetlen ajánlatban kínál mindent, amire az ügyfeleknek és az értékesítési partnereknek szükségük lehet. Többek között az alábbiakat tartalmazza:
- 7x24-es állandó elérhetőséget hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező senior ProSupport mérnökökhöz
- a Dell SupportAssist felügyeleti technológiájának segítségével proaktív és prediktív automatizált támogatást
- önkiszolgáló esetkezelést és alkatrész-kiszállítást a Dell TechDirect portálján, mobilalkalmazásán vagy programfelületén keresztül
- hardverbiztosítást leejtésből adódó, vagy a ráöntött folyadék és a túlfeszültség okozta károk ellen
- csere után a merevlemez megőrzését az adatbiztonság érdekében
- az 1000 vagy több ProSupport Plus rendszerrel rendelkező ügyfelek számára dedikált műszaki ügyfélkapcsolati munkatárs (Technical Account Manager), aki egyrészt központi kapcsolattartóként működik, illetve havi jelentéseket készít.
A ProSupport Plus már Magyarországon is elérhető a Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS és Chromebook modellekhez.
Kapcsolódó cikkek
- Már itthon is elérhető az első kétfunkciós 4K-s modell
- Alienware Steam Machine: PC-s játékok szabadsága a konzolok egyszerűségével ötvözve
- Új Dell Vostro és Inspiron modellek
- A Dell Latitude 12 Rugged táblagép bírja a legmostohább körülményeket is
- Nem kellenek a táblagépek
- A magyar PC-piac növekedésére számít a Dell
- Kiszorítják a kisebb PC-márkákat a nagyok
- A Lenovo innovatív PC-eszközökkel is készült a CES-re
- Táblagépként is használható az Eurocom új AiO PC-je
- A hatékonyságot javítják a Dell PC-piaci újdonságai
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: