PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

forrás: Prím Online, 2016. július 1. 10:21

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

Megfelelő szervezéssel nem csak fokozhatjuk vásárlóink elégedettségét, de néhány egyszerű ötlettel növekvő bevételeinek forrásává is alakíthatjuk azt. Az alábbi hét technika alkalmazása növelheti a vállalkozás ismertségét és segíthetnek a márkahű fogyasztók táborának növelésében.

 

1. Bizalomépítés: ne hagyjon ki egy lehetőséget sem a fogyasztók bizalmának elnyerésére - különös tekintettel az első alkalommal vásárlókra - és helyezze el jó láthatóan a biztonsági, titkosítási, vagy egyéb tanúsítványokat weboldalán. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások 21 százaléka a fogyasztói bizalom hiányára vezethető vissza, azaz a vásárlók nem bíznak meg abban, hogy pénzügyi információikat biztonságosan tudja kezelni a webáruház. A legismertebb e-kereskedelmi oldalak biztosítják a látogatókat, hogy a vásárlás adatbiztonsági szempontból zökkenőmentesen fog történni.

 

2. Ismerje meg mélyebben a keresőoptimalizálás nyújtotta lehetőségeket: a keresés a tartalmak és termékek megtalálásának elsőszámú eszköze az internet felhasználók körében. Ennél fogva mindent meg kell tenni, hogy termékeink az első oldalon kerüljenek a keresési találatok közé. Ezt hívják kereső-optimalizációnak (SEO). Használjon tömör, velős tageket és termékleírásokat weboldalán. Az egyszerűsített URL-ek ugyancsak segíthetnek a keresőmotoroknak a weboldal elemzése során.

 

3. Fizetés a pénztárnál: az e-kereskedőknek sok fejfájást okoz, hogy a vásárlók gyakran fizetés előtt megszakítják a vásárlást. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások aránya 68%. Szerencsére számos lehetőség van rá, hogy a fizetési folyamatot felhasználóbarátabbá tegyük. Ilyen lehet például a felesleges lépések kiiktatása, több féle fizetési lehetőség biztosítása, vagy a kötelező regisztráció megszüntetése.

 

4. Remarketing: előfordult már Önnel, hogy egy online áruházban termékek között böngészett, majd később a nap folyamán egy másik weboldalon visszaköszöntek az adott vállalat, vagy termék hirdetései? Ez - dióhéjban - a remarketing. Használatával azokat a vásárlókat emlékeztethetjük a vásárlási lehetőségekre, akik már egyszer érdeklődést mutattak termékeink iránt.

 

5. Terjeszkedjen globálisan: az egyszerű szállítási és fizetési opcióknak köszönhetően a vásárlókat többé nem korlátozzák országhatárok. Gyűjtse össze és elemezze az információkat külföldi vásárlóiról. Nézze meg kik és mit vásárolnak Öntől külföldről. A következő lépés, hogy hasonló termékeket kezdünk el árulni az adott piacon, akár saját weboldalunkon keresztül, akár egy olyan nagy piactéren, mint például az eBay.

 

6. Ingyen szállítás: a kutatások újra és újra igazolják, hogy az ingyenes, vagy kedvezményes házhozszállítási lehetőség növeli a vásárlási hajlandóságot. Ugyanakkor a megkérdezett internetfelhasználók közül tízből hat többet is hajlandó lenne fizetni, ha a megrendelés napján megtörténne az áru kiszállítása. Az ingyenes szállítás lehetősége azonnal növelheti az eladásokat, de egy meghatározott összeghatár feletti vásárlás esetén biztosított ingyenes kiszállítás is eredményes lehet.

 

7. Optimalizáljon mobil készülékre: az okostelefonokról, tabletgépekről indított mobil e-kereskedelmi tranzakciók számra gyorsan nő és hamarosan át is fogja lépni az asztali, vagy laptop alapú vásárlások számát. Amennyiben a lehető legjobb szolgáltatást akarja nyújtani vásárlóinak attól függetlenül, hogy milyen eszközről látogatnak üzletébe, maradjon az elsők között és készítse fel webshopját a mobil korszakra.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05