Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért

Kockázatitőke finanszírozással indul az innovatív magyar ötlet a piacon

forrás: Prím Online, 2016. november 29. 15:45

A felhasználók számára már elérhető a fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva.

A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcard-ot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagy kereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is. „Tapasztalataink és piaci felmérésünk szerint a mikrovállalkozások nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki” - mondja Komáromi Zoltán, értékesítési vezető. „A Fullcard számukra is elérhető, hatékony és modern eszközt kínál, anélkül hogy költséges fejlesztéseket kelljen megvalósítaniuk” – fűzi hozzá. 

 

Egy virtuális kártya „mind felett” 

A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négy féle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja. „Az alkalmazásunk a magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést tervez. Miután az ötletrendszer kidolgozásra került, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára” – fogalmaz Németh Gábor, a VALOR Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.

 

Megállapodás a Köki Terminállal

A Fullcard megoldása a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. Elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg a Fullcard Zrt., melynek értelmében 2017-től az összes akciós időszakot a Fullcard okostelefonos alkalmazására támaszkodva bonyolítják majd.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09