A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
Stratégiai „co-creation” partnerkapcsolatuk keretében a Fujitsu és a DHL Supply Chain UK közösen dolgoznak a hordható technológiára és a dolgok internetjére (IoT) épülő új szolgáltatások bevezetésén.
A partnerkapcsolattal a Fujitsu továbbfejleszti a DHL-lel a beszerzési szolgáltatások, azon belül az egyenruhák és a védőfelszerelések menedzselt beszerzése terén folytatott sikeres együttműködését. A jövőben iparági és technológiai szakértelmét megosztva, partnerével közösen dolgozik a készenléti szolgálatok működésének biztonságát és hatékonyságát fokozó, innovatív megoldások kialakításán. A Fujitsu és a DHL teljesen új piacok megteremtését is tervezik más iparágakban, pl. a légi közlekedést kiszolgáló logisztika terén.
A logisztikai ágazatban elsőként a DHL megoldása kínál személyre szabott ellátási láncot a készenléti és más egyenruhás szolgálatok számára a Fujitsu e-kereskedelmi platformjának támogatásával. Az innovatív koncepció csökkenti a termékmenedzsment és az ellátásilánc-kezelés költségét, ösztönzi az innovációt, és felhasználóbarát, személyre szabott kiszolgálást biztosít.
A hordható és az IoT-technológia (pl. a Fujitsu UBIQUITOUSWARE) használata révén a készenléti szolgálatok nyomon követhetik a terepen dolgozó munkatársak hogylétét, vezérlőpulton (dashboardon) megjelenítve állapotukat és tartózkodási helyüket. Ily módon gyorsan és pontosan tudnak reagálni a biztonságukat vagy az életüket veszélyeztető helyzetekre, és valós időben tudják követni a fontos védőfelszerzések helyének változását.
„A globális logisztikai piac vezető vállalatként folyamatosan kutatunk az ügyfeleink életminőségét javító innovációk után. A hordható technológia átalakítja a munkavégzést, segít megérteni, mi történik körülöttünk, és korábban elképzelhetetlen valós idejű betekintést nyújt környezetünk folyamataiba. Nagyon örülök, hogy a Fujitsu partnerei lehetünk ezen a területen, és biztos vagyok benne, hogy együtt újra fogjuk írni a piaci működés játékszabályait” – nyilatkozott Paul Richardson, a DHL Supply Chain UKI speciális szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
„A Fujitsunál gyakorlatias, valódi átalakulást eredményező innovációra törekszünk, és pontosan ezt várjuk a DHL-lel létrehozott partnerkapcsolattól is. A DHL iparági szakértelmét a saját tapasztalatainkkal ötvözve hihetetlen dolgokat tudunk kihozni az új technológiákból a logisztikában – például új funkciókat alakíthatunk ki, nagyságrendekkel javíthatjuk a felhasználói élményt, és további költségmegtakarításokhoz juttathatjuk a szervezeteket. A digitális forradalom korában a Fujitsu és a DHL partnerkapcsolata jól illusztrálja, mekkora érték rejlik az innováció és a siker szempontjából a tudás és az ötletek megosztásában, valamint a kreatív közös munkavégzés, a ’co-creation’ folyamatában” – mutatott rá François Fleutiaux, a Fujitsu alelnöke és EMEIA-régióbeli értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 2025-re 100 milliárd digitális kapcsolatot kell felvértezni a támadások ellen
- Fujitsu Fórum 2016
- 25 ezer ember életét menthetik meg évente az önvezető autók
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- Fujitsu Fórum München 2016
- Nyerő páros: PRIMERGY szerverek Windows Server 2016 operációs rendszerrel
- A Deutsche Telekom egész Európában emeli a városi élet színvonalát
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
- A GEFCO 8 milliárd euró értékű szerződést nyert el a PSA csoport globális ellátási láncának optimalizálására
- A Schneider Electric új megoldásokkal rukkol elő a barcelonai IoT-világkongresszuson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.